Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
valg af printer
Fra : fam. Ager

Dato : 18-02-04 18:03

hej i ng.

hvilken ville i vælge af disse to printere::
Canon i 965

hp business inkjet 1100dtn

Eller har i andre bud på gode foto-printere..

torben

---
T-man

Fra : PJ

Dato : 18-02-04 20:17

((-: CANON såklart.

HP'erne LARMER !!!!

-- --
Peter

Fra : fam. Ager

Dato : 18-02-04 22:39

hej

larm betyder mindre, kvalitet betyder meget....

torben

---
T-man

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-02-04 23:21

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hej
>
> larm betyder mindre, kvalitet betyder meget....

Canon, verdens bedste printer så enkelt er det.

Mvh
Simon

Fra : fam. Ager

Dato : 19-02-04 06:55

hej ng

den er sivet imd, det bliver canon....

Tak skal i have....

torben

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> "fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Canon, verdens bedste printer så enkelt er det.
>
> Mvh
> Simon

---
T-man

Fra : Noname

Dato : 18-02-04 20:50

Helt klart Canon. Den er suveren

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 19-02-04 09:54

> hej i ng.
>

> hvilken ville i vælge af disse to printere::
> Canon i 965
>
> hp business inkjet 1100dtn

Hej

Der er også noget med at Canon er billigere i blæk !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-02-04 12:09

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> "fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Der er også noget med at Canon er billigere i blæk !

ja 23,- pr. patron

Fra : max

Dato : 19-02-04 12:28

"Simon Nielsen"

> ja 23,- pr. patron

Hvor henne?? -max-

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-02-04 14:44

max skrev i sit indlæg på usenet:
> Hvor henne?? -max-

Det kan vist godt findes, hvis patronen ikke skal være original.

F.x. på http://www.printmore.dk eller http://www.trykspar.dk/

Jeg ved ikke om der er andre billigere ?

Jeg har før haft HP og har nu Canon - og der er ingen tvivl om, at Canon er
billere i blæk - og printer bedre - også med kopi-patroner.....

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-02-04 14:52

Jan Vestergaard skrev i sit indlæg på usenet:
> Det kan vist godt findes, hvis patronen ikke skal være original.

Narh - de var steget lidt - så man skal vist op omkring 30 kr ?

Fra : Lars

Dato : 19-02-04 21:58

> [...]
> Canon i 965
>
> hp business inkjet 1100dtn
>
> Eller har i andre bud på gode foto-printere..

Epson har bedre kvalitet i printene end Canon men er også dyrere i forbrug.

Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-04 15:20

Lars wrote:
::: Eller har i andre bud på gode foto-printere..
:::
::
:: Epson har bedre kvalitet i printene end Canon men er også dyrere i
:: forbrug.

Hvor ser du det?

M.v.h.