"Vandtæt og stødsikret" mobil m. indbygget~
Fra : "> Allan

Dato : 18-02-04 17:45

Hej
Jeg står og skal bruge en ny mobiltelefon til mit arbejde. Findes der er
mobiltelefon, der kan tåle fugt og stød - og som samtidig har en indbygget
kalender. Gerne så det er muligt at synkronisere med Outlook.

Mvh
Allan

Fra : Nhat Duy Truyen

Dato : 18-02-04 18:43

Hej Allan

Har du prøvet www.hallo.dk Under find telefonen, her kan afkrydse hvad
telefonen skal kunne og derefter foreslår den nogle modeller.

Mvh

Nhat

Fra : "> Allan

Dato : 18-02-04 20:19

> Har du prøvet www.hallo.dk Under find telefonen, her kan afkrydse hvad
> telefonen skal kunne og derefter foreslår den nogle modeller.

Tak skal du have... Godt tip. Desværre kan man ikke vælge "vandtæt" og
støvsikker...

Jeg har kig på den her:
http://erhverv.netget.dk/product.asp?product=487

Nokia 5100

Er der noget godt/skidt at sige om den?

Mvh
Allan

Fra : Peter & Louise

Dato : 18-02-04 21:36

Udemærket telefon MEN der tages ikke i nokias garanti bestemmelser hensyn
til at den skal være mere hårdførd end andre, så får den fugt eller stød, og
går i stykker (og det kan den sagtens) så er det bare too bad, men der ikke
rigtigt nogen alternativer p.t.

mvh Peter

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-02-04 22:15

On Wed, 18 Feb 2004 20:18:31 +0100, "> Allan <" <nope..@spørg i
gruppen.dk> wrote:

>indbygget

>Tak skal du have... Godt tip. Desværre kan man ikke vælge "vandtæt" og
> [...]

En gang kunne man få en Nokia 6250 som vidst nok var håndværker udgaven
af en 6210. Den fylder godtnok noget mere, men skulle kunne holde til at
få knups samt vand støv, mm.
Flemming Jacobsen

Fra : JMo.

Dato : 18-02-04 22:50

Thunderbird [7100] wrote:

> En gang kunne man få en Nokia 6250 som vidst nok var håndværker
> udgaven af en 6210. Den fylder godtnok noget mere, men skulle kunne
> holde til at få knups samt vand støv, mm.

Som blev afløst af 5210, der blev afløst af... 5100.

Der er dog ingen af dem der har været 100% støv/stød/vand-tætte.

Men efter at S//E har opgivet R250 og R310, og Siemens' M-serie ikke er
hvad den har været mht. holdbarhed, så er der ikke så mange muligheder
tilbage, når det skal være en telefon der kan tåler lidt mere end de
fleste.

Fra : "> Allan

Dato : 18-02-04 23:56

> [...]
> hvad den har været mht. holdbarhed, så er der ikke så mange muligheder
> tilbage, når det skal være en telefon der kan tåler lidt mere end de

Tak for alle de fine svar. Jamen det bliver jo nok den så. Det er såmænd
ikke fordi jeg har tænkt mig at udsætte den for så meget mere end alm.
mennesker ville gøre. Jeg er bare meget udendørs og den vil tit ligge i en
inderlomme af min jakke - som så vil blive kylet ned i kahytten i båden.
etc. etc. etc.
Regner ikke med at smide den i havet eller noget..

Mvh
Allan