BlitzKrieg - Attack is the only Defence
Fra : Henrik Holm-Jensen

Dato : 18-02-04 16:27

Hej i gruppen

Jeg har fået Blitzkrieg, som jeg synes, er et herligt spil.

Nu vil jeg bare lige høre Jer : Er det muligt at dowloade andre/yderligre
scenarier eller campagnes ?

MVH

Henrik Holm-Jensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-02-04 18:57

"Henrik Holm-Jensen" <holm-jensen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fået Blitzkrieg, som jeg synes, er et herligt spil.
>
> Nu vil jeg bare lige høre Jer : Er det muligt at dowloade andre/yderligre

Har du prøvet at kigge rundt på nettet? Officiel hjemmeside, google osv?

Mikael

Fra : Henrik Holm-Jensen

Dato : 18-02-04 19:51

Hej Mikael

Jeps, der findes mange sider - mest tyske; men så skal man tilmelde sig, og
det synes jeg ikke er nødv. Specielt når jeg tænker på Heroes 2,3 el. 4,
hvor udgiveren stillede serverplads til rådighed for 'scenarie-byggere' - og
hvor man bare kunne downloade

CDV's hjemmeside er dog ikke uflot; men bortset fra en enkelt patch, nogle
screendumps, brugergrupper (se forrige afsnit) og news er der ikke meget at
hente der.

MVH

Henrik

Fra : Jesper

Dato : 19-02-04 19:55

Hej Henrik,

Der kommer snart en udviddelsespakke til Blitzkrieg, som kommer til at hedde
Blitzkrieg: Burning Horizon. Så vidt jeg husker vil det indeholde 14 nye
missioner og lidt andet godt. Jeg ved ikke om det var noget sådan du tænkte
på?

Men ja, Blitzkrieg er et herligt spil!

/Jesper
www.zantiago.com/games

Fra : Henrik Holm-Jensen

Dato : 19-02-04 23:30

Hej Jesper

Tak for tippet - nu ved jeg, hvad jeg ønker mig i fødselsdagsgave
Men : Har du kendskab til hjemmesider, hvor kreative spillere har designet
nye 'baner' ?

MVH
Henrik

P.S. Flot site, du linker til !

Fra : Jesper

Dato : 20-02-04 18:20

Hej Henrik,

Jeg kiggede lige lidt på google og fandt frem til denne side (har dog ikke
prøvet nogle af de maps): http://www.onwar.com/maps/wwii/blitz/

Men så vidt jeg kan se, er denne side vidst den største at hente hjælp og
andet godt fra: http://www.bk-maps.de/include.php?path=start.php - den er så
bare på tysk.

Mvh
Jesper

PS: Zantiago Crew takker ;)

Fra : Henrik Holm-Jensen

Dato : 20-02-04 21:54

Hej Jesper

Tak for tips'ene, Tysk er 'keine Problem' så nu har jeg registreret mig der.

Siden med Maps er dog også særdeles interesssant, så den kom fluks blandt
'favoritter'.

MVH

Henrik

<KLIP>
> [...]
> prøvet nogle af de maps): http://www.onwar.com/maps/wwii/blitz/
>
> Men så vidt jeg kan se, er denne side vidst den største at hente hjælp og

<KLIP>

Fra : Jesper

Dato : 21-02-04 16:20

Super ;)