Rep af outboard-skrue.
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-02-04 16:07

Hej Alle.
Jeg har en 85 hk påhængsmotor med en lidt slidt/forslået skrue.
For år tilbage, havde vi jo Rue´s skibsskrue på læssø, men han eksistere
vist ikke mere.
Jeg har hørt at der er et firma i kolding der har
overtaget hans forretning.
Nu har jeg søgt forgæves på nettet efter firmaet.
Er der nogen her på Newsgate der har et hint til hvor man for
rettet den gamle skrue op.

mvh. Bjarne.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-02-04 16:44

Uheldigvis faldt Bjarne Jensen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Nu har jeg søgt forgæves på nettet efter firmaet.
> Er der nogen her på Newsgate der har et hint til hvor man for
> rettet den gamle skrue op.

Jeg kender desværre ingen links, men hvis du finder een, så sørg for
at få en skriftelig garanti. I værste fald kan en uballanceret propel
ødelægge påhængsmotorens transmissionssystem og gearkasse.

Prøv at ringe til importøren og hør, om de kan anbefale en
reparatør...

Claus

Fra : Bent Frederiksen

Dato : 19-02-04 09:10

Bjarne Jensen wrote:
> [...]
> Nu har jeg søgt forgæves på nettet efter firmaet.
> Er der nogen her på Newsgate der har et hint til hvor man for

Jo jo firmaet eksisterer stadigvæk www.rudespropeller.dk
mvh Bent.

---

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 20-02-04 15:20

"Bjarne Jensen" <bjarne.f1@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Nu har jeg søgt forgæves på nettet efter firmaet.
> Er der nogen her på Newsgate der har et hint til hvor man for

Tak for oplysningen.
Det eneste jeg ikke har søgt på er "Rue" troede ikke at
firmaet eksiterede længere....Men der kan man se.... )
mvh. En glad mand....Bjarne