Skærme
Fijala 3554
Justering af skærm
Fra : kh

Dato : 18-02-04 15:25

Hej

Jeg har problemer med at få min skærm justeret ordenligt med farver,
kontrast osv. Det er som om at farven sort er alt for lys når alt andet er
som det skal være. Hvis jeg justere så farven sort _ER_ sort, virker alle
andre farver for mørke. Jeg har for 3-4 år siden haft et grafikkort, hvor
der medfulgte et program der kunne hjælpe med at justere farverne rigtigt.
Jeg kan bare ikke huske hvad programmet hed. Ved nogen om der findes et
stykke software der er bergnet til dette? Eller er dette et kendt fænomen
på 'for' billige skærme?

Mvh
kh

Fra : Ken