MS Windows
briani 27239
Analysere Windows 2000 dump fil?
Fra : Joe

Dato : 18-02-04 14:41

Jeg har en klient som bare ud i den blå luft genstarter.. uden blå skærm
eller anden "advarsel". Den opretter dog en savedump (.DMP) fil, men det er
binært indhold og giver ingen mening for mig. Er der en måde hvorpå man kan
analysere den fil således, at man måske kan komme nærmere ind på hvorfor
computeren genstarter?

Fra : Leony

Dato : 18-02-04 16:04

In news:40336b5e$0$29315$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Joe <joe@nowhere.xyz> typed:

> Jeg har en klient som bare ud i den blå luft genstarter.. uden blå
> skærm eller anden "advarsel".

Har du slået den automatiske genstart ved fejl fra?

På XP gøres det på følgende måde:
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.
Jeg har ladet mig fortælle at det gøres på samme måde i 2000.

Nu skulle du gerne få en fejlmeddelse.
Hvis du ikke får det, så vil jeg mene, at de 2 mest oplagte bud på
syndere er RAM eller PSU.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/