søger killing
Fra : Katja Gøbel

Dato : 18-02-04 13:03

Hej alle,

jeg ved godt det formentlig ikke er det rette forum, men jeg søger en
kattekilling med lys og lygte og har meget svært ved at finde en. Nogen der
kan hjælpe. Min drøm er en kattekilling der er kælen, vant til mennesker
osv. og sort eller rød. Men alle killinger er jo søde.

Killingen skal bo sammen med min 2 årige hunkat fie.

hilsen katja

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-02-04 13:12

Hej Katja,

jeg har en sød ungkat til salg - norsk skovkat, hun, tortie (sort & rød) som
du kan se mere om på vores hjemmeside. Skriv evt. til mig privat
(kat@garion.dk) hvis du vil vide mere.

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Katja Gøbel

Dato : 18-02-04 20:09

vil lige tilføje, at katten skal være en huskat. Har ikke pengene til andet.
Og den skal tillige være indekat.

Fra : Doris

Dato : 19-02-04 23:55

Hej Katja.
Hvor bor du henne ? Jeg har en langhåret tortie hunmis, der er lidt mere
usikker over alt det, der sker her på gården end hendes søskende. Hun er
født d. 20/9 03.
M.V.H. Doris.