Hvilken dansk sang?
Fra : Morten Steen

Dato : 18-02-04 12:38

Hørte en ganske fin lille sang i går. Dansk. Jeg gætter på 80'erne/90'erne.
Kvindelig forsanger. Mellow, måske med en snert af country?
Teksten i omkvædet var noget i stil med "jeg er din stille strøm". Det blev
i hvert fald gentaget mange gange.

Nogle bud?

Morten

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-02-04 14:57

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kvindelig forsanger. Mellow, måske med en snert af country?
> Teksten i omkvædet var noget i stil med "jeg er din stille strøm". Det

RayDeeOhh - Stille Strøm?
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Morten Steen

Dato : 18-02-04 15:11

> RayDeeOhh - Stille Strøm?
> --

Fremragende og også sandsynligt bud! Takker for hjælpen.

Morten

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-02-04 15:52

> Fremragende og også sandsynligt bud! Takker for hjælpen.

Velbekomme.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming