newsletter problem
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 24-04-01 12:54

Hej

Jeg har et "lille" problem...

Jeg har et newsletter som indeholder både text og billeder.
Dette laver og gemmer jeg som et HTML-dokument.
Derefter bruger jeg en ASP "read file" program-snut til at indlæse det.
Og så løber jeg gennem min medlemsdatabase og bruger CDONTS til at sende det
til alle mine medlemmer.

Problemet er bare at billederne ikke kommer med i body´en på den mail jeg
sender.. de bliver bare vist som en tom boks.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem ?

Hvis I mangler yderligere oplysninger skal I bare sige til.

På forhånd tak

Jon