SexStarz CD rom.......er der nogle som har~
Fra : FreeAgent

Dato : 18-02-04 12:08

brug evt powerpost..............

http://www.cosmicwolf.com/power_post_2000.htm

M.v.h.

RaZoR :)

Fra : Henrik J.

Dato : 18-02-04 15:14
Fra : Demix

Dato : 18-02-04 15:31

"Henrik J." <no@mail.dk> wrote in message news:c0vrup$134$1@sunsite.dk...
> [om SexStarz]
>
> Kan hentes her: http://www.hol.dk/downloads.asp?Kategori=Diverse&id=1050

Det kan vel heller ikke vare længe for nogen smider den på eMule P2P

Fra : Den vamle mand

Dato : 18-02-04 16:27

det går langsom derfra , 5 kb/sek findes der ikke et sted der er hurtigere ?

Fra : FreeAgent

Dato : 18-02-04 21:09

Takker ..... er ved at hente den............ :)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-02-04 21:51

On Wed, 18 Feb 2004 16:27:11 +0100, "Den vamle mand" <pa2@ skriv post på
engelsk.dk> wrote:

>det går langsom derfra , 5 kb/sek findes der ikke et sted der er hurtigere ?
>"Henrik J." <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

Kan stort set ikke hente den nogle steder fra mere
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 18-02-04 21:57

In article <4nh630hhjglh10eni44f04mk9lub7vbs3h@4ax.com>, FreeAgent
<mail.test.dk@> says...
> brug evt powerpost..............
>
> http://www.cosmicwolf.com/power_post_2000.htm

Lol optimist ;)

På den anden side, at give fingere til den snerpede fordomsfulde
indremissionske fæ hat til Lars Løkke Rasmussen lyder jo som en god ide!

Så, fra DR's tekst tv:

---------------------------------------
SEX-CD KOSTER
SF 40.000 KR.

4000 har downloadet cd-rommen SexStarz
fra foreningen Sex og Samfund fra SF-
politikeren Kamal Qureshis hjemmeside.

Det har kostet partiet ca. 40.000 kr.,
fordi det koster en ti'er hver gang.

Qureshi lagde cd'en ud på internettet i
går i protest mod, at sundhedsminister
Lars Løkke Rasmussen har stoppet
udgivelsen. Han er imod, at toiletsex
og dyresex indgår.

Sex-cd'en kan nu også downloades på DR-
portalen SKUM på netadressen:
www.dr.dk/skum/digogmig/sexstarz.asp.
---------------------------------------

Og fra Kamal Qureshis hjemme side ( http://www.kamal.dk/ )
--------------------------------------
De unge skal have mulighed for at se cd-rommen og selv vælge blandt
informationerne. Det valg skal træffes af de unge selv. Det er ikke min
opgave at censurere ? derfor lægger jeg nu cd-rommen ud. Lars Løkke
Rasmussen skal ikke agere smagsdommer overfor de unge. Jeg ønsker ikke
Sovjet-tilstande, hvor informationer begrænses.

Informationerne er ikke opfundet til lejligheden. De findes overalt i de
unges hverdag. Cd-rommen giver svar på spørgsmål, de unge allerede har
stillet til bl.a. Sexlinjen. Tv2?s ungdomsprogram Rundfunk handler også
om disse emner ? vil Ministeren mon også forbyde det?

Jeg mener, at det skal være de unges eget valg!

Vurder selv - hent cd-rommen fra Netomía: SexStarz cd-rom

Tak til Netomia.dk for gratis hosting.
--------------------------------------

At begge sites så er blevet nuket af skatte ydere som forsøger at få
noget for deres surt stålne skatte kroner er ngoet andet

Fra : Demix

Dato : 18-02-04 22:43

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> På den anden side, at give fingere til den snerpede fordomsfulde
> indremissionske fæ hat til Lars Løkke Rasmussen lyder jo som en god ide!

Cd´en er ihvertfald spredt ud over det hele nu. Det må være lidt pinligt for
Lars Løkke Rasmussen og IM at Sexstarz CD´en nu vil blive gransket af mange
andre mennesker end den egentlige målgruppe.

Jerg har taget et kort kig på den, og umiddelbart vil jeg sige, at den del
af CD´en der fungerer som et sex-leksikon virker ualmindeligt informativt
(med henblik på målgruppen selvf.) og lødigt. Der er nogle få
kontroversielle emner, men ikke noget unge mennesker på et eller andet
tidspunkt ikke vil støde på, i form af sider på internettet mv.

Jeg synes ærligt talt at Lars Løkke har brændt fingeren temmelig kraftigt på
denne sag.....

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-04 02:45

In article <Y%QYb.8735250$Of.1430433@news.easynews.com>,
demix@spamspamspam.com says...

> Cd´en er ihvertfald spredt ud over det hele nu. Det må være lidt pinligt for
> Lars Løkke Rasmussen og IM at Sexstarz CD´en nu vil blive gransket af mange
> andre mennesker end den egentlige målgruppe.

Også Enhedslisten har blandet sig, de har åbenbart lagt teksten op, men
uden multimedia indslagne: http://www.enhedslisten.dk/cd.asp

> [...]
> kontroversielle emner, men ikke noget unge mennesker på et eller andet
> tidspunkt ikke vil støde på, i form af sider på internettet mv.

Jeg har også kun taget et par stikprøver, men det ser da umiddelbart
meget fornuftigt ud. De oplyser om forskellig ting uden at virke
fordømmende.

> Jeg synes ærligt talt at Lars Løkke har brændt fingeren temmelig kraftigt på
> denne sag.....

Det pudsige er jo at det er nogle børn som åbenbart har spurgt dem om
disse ting, og så har de forsøgt at svare dem uden at virke alt ... for
DU KOMMER TIL AT BRÆNDE I HELEVDE DIN STANS YNGEL ... negative - hov,
der kom vist lige en Lars Løkke der *G*

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-04 06:15

> [...]
> demix@spamspamspam.com says...

> Også Enhedslisten har blandet sig, de har åbenbart lagt teksten op, men

Med de mange partistøtte-midler som tilflyder pamperne, er det kun naturligt
at de bruger lidt på hvad de anser for god folkeoplysning..
Deres mål, at hænge Lars Løkke og V ud som politiske censurister eller
sexuelle snerper, ser dog ud til at være forfejlet.

> Jeg har også kun taget et par stikprøver, men det ser da umiddelbart
> meget fornuftigt ud. De oplyser om forskellig ting uden at virke
> fordømmende.

Der findes masser af sund-fornuft bøger på markedet om unge og sex. Har
denne CD noget at tilføje, som gør den tiltrængt og de mange penge værd?
Lærer elever noget forkert fra nettet, so kræver modspil fra
statsproduceret undervisningsmateriale - det er sagens kerne.

> [...]
> disse ting, og så har de forsøgt at svare dem uden at virke alt ... for
> DU KOMMER TIL AT BRÆNDE I HELEVDE DIN STANS YNGEL ... negative - hov,

Hvis børn spørger om lorte og dyre sex, så er det ikke pinligt hvis læreren
er uden svar. Kun hvis han er blank i formålet med kondomer, er der et
problem.
Børn ved en masse fra internettet, so de kan berige klassen med i
diskussion, og som læreren er blank i. DET ER OK. Men er der noget om
perversions-emnerne som lærere er uvidende om, og børnene er nysgerrige om.
Vær nu præcis om hvad det skulle være. Uden sådant, er CD'en overflødig og V
har intet gjort galt ved at sende signalet "Næste gang så vis
situationsfornemmelse og respekter HELE befolkningens normer - kristne står
ikke lavere i rang end storby-ateister".

Fra : Andropov

Dato : 19-02-04 16:35

Bo Warming skrev:

> Men regeringen har jo godtaget at cd'en skulle ud hvis ikke der havde
> været lidt dyre og bæsex skrift på den. I dag skal ting jo helst ud på
> cd for at være lidt popsmart. Det må jo også passe meget godt til
> Venstres image....

>Lægen der er formand for Sex og Samfund kender jeg fra bogmessen. Han
har
>aldrig virket som læge, men skriver humoristiske ting om bøssesex.
Også i
>Brandesselskabet som jeg er medlem af , har han holdt foredrag, og
der var
>ingen lægevidenskab i det eller i hans skriverier.

Men hovedpointen er at regeringen havde godtaget cd'en hvis ikke der
havde været dyre og bæsex på den.

> læreren

> Men så kunne det jo også være godt hvis eleverne kunne læse det på en
> cdrom så de ikke overskrider lærerens blufærdighed....

>Der er bedre ting på nettet. Gratis.

På nettet er der billeder af bæsex (kaviarsex de små poder kan jo
forledes til at tro at det er noget som kan spises :) Desuden kan man
finde billeder af dyr som knepper kvinder. Men på nettet er der ingen
forklaring på disse ting, om det er almindeligt ude i den brede
befolkning. Så en bedre ide med en oplysende cd om de forskellige
sexemner. Men efterhånden har alle børn i Danmark nok downloaded cd'en
fra nettet fra de utallige sider hvor den kan hentes så vi undgår at
børnene skal nøjes med lærens "bien og blomsten snak".
Det eneste man har fået ud af det er at børnene nu i højere grad har
nærlæst afsnittet om dyre og bæsex.

> kristne står
>
> Men de få indremissionsfolk som er i landet kunne vel blot lade være
> med at kigge på cd'en. Det skal vel ikke gå ud over hele Danmark.....

>Jeg tror flertallet af forældrene er trætte af bøssefrisind, og har
mere
>tillid til nettet end til Sex og Samfund, der driver politik og
aldrig har
>gjort sundhedsmæssig gavn.

Nu var problemet jo at der var bæ og dyresex snak på cd'en og ikke at
der bliver nævnt noget om bøsser. Iøvrigt kan homoseksuelle blive gift
på rådhuset hvilket må være et tegn på at befolkningen som helhed ikke
diskriminerer homoseksuelle. Ihvert fald ikke så meget som tidligere.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-02-04 22:03

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Deres mål, at hænge Lars Løkke og V ud som politiske censurister eller
> sexuelle snerper, ser dog ud til at være forfejlet.

Ja det klarede Lars Løkke da fint selv.

Lars

Fra : Andropov

Dato : 19-02-04 10:52

Bo Warming skrev:

> [...]

eller
>sexuelle snerper, ser dog ud til at være forfejlet.

Du skriver ikke hvorfor du mener det er forfejlet ?
Man kan konstatere at fra Socialdemokratiet og ud ad venstrefløjet
ville ikke have forhindret cd'en i at komme ud. Så Venstre må derfor
være mere snerpet end de partier. De Radikales holdning kan jeg ikke
lige huske men den plejer jo også at blafre i vinden :).

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-04 14:56

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> være mere snerpet end de partier. De Radikales holdning kan jeg ikke
> lige huske men den plejer jo også at blafre i vinden :).

At respektere familierne er ikke snerperi

> [...]
> været lidt dyre og bæsex skrift på den. I dag skal ting jo helst ud på
> cd for at være lidt popsmart. Det må jo også passe meget godt til

Ministeren har netop præciseret at der er masser af utiltalende ævl på denne
CD, der kalder sig undervisning, og er godtkøbssnak uden videnskabelig
ekspertise.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 20-02-04 22:43

Den 19-02-2004 skrev Andropov;

> [...]
> været lidt dyre og bæsex skrift på den. I dag skal ting jo helst ud på
> cd for at være lidt popsmart. Det må jo også passe meget godt til

Hvor har du dog det fra?
Det blev jo lige netop tilbydt at redigere lige netop de 2 afsnit ud af
CD'en, men lige pludselig så var det ikke kun pga. de 2 afsnit at Lars
Løkke ville skrotte CD'en.
Næh, nu hed det sig pludseligt at det ikke var det materiale man have
bestilt, og derfor skulle CD'en ikke ud under nogen omstændigheder.

Noget forbandet bavl rent ud sagt.

Har lige siddet og kigget lidt på CD'en og det er da ganske lødig og
god information om de forskellige emner.
At der skulle være en "overordnet lummer stemning" over CD'en som Lone
Skov Al Awssi (Formand for Pornofrit Miljø) skriver i Berlignske
Tidende fredag d. 20/2, det er da også fuldstændigt hen i vejret.
Der er et par stemmer der sikkert skal lyde kælne osv., men som det
altid er med den slags kunstige virkemidler, så bliver de hurtigt
trættende at høre på, og jeg tror de fleste vil slå lyden fra ret
hurtigt (Selvom de jo så må skrue op igen hvis de skal se
video-klippene).

> Men de få indremissionsfolk som er i landet kunne vel blot lade være
> med at kigge på cd'en. Det skal vel ikke gå ud over hele Danmark.....

Næh, det burde det jo ikke.
Men det frisind, den personlige frihed og det personlige ansvar som jeg
i min naivitet vel stadigvæk egentligt troede var de ting der gælder i
det liberale miljø, det gælder åbenbart ikke hvis der er noget der
"støder" de liberale "mastere", og derfor mener Lars (fromme og) Løkke
åbenbart, at det er hans egne personlige og åbenbart yderst snævre
bonertheds-normer, der skal være gældende og dermed bestemmende for
hvilke seksual-oplysninger folkeskole-eleverne i de ældste klasser må
modtage.

Synes virkeligt det er noget af en skandale det her.

--
Mvh. Jan

Fra : Norma

Dato : 20-02-04 23:15

"Jan Allan Andersen" <akkernospam@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Den 19-02-2004 skrev Andropov;

Jeg har så bare hørt, at man havde bestilt noget undervisningsmateriale om
prævention.

Og at man ikke fandt at nævnte CD-rom opfyldte de krav man kan stille til et
undervisningsmateriale, der skal komme fra sundhedsministeriet og uddeles
blandt skolebørn.

Og som sådan tror jeg godt, at jeg kan forstå, man ikke har kunnet bruge det
nævnte materiale.

De har nok "misforstået emnet".

Men, jeg hørte i radioavisen at der er downloaded 100 000 eksemplarer af den
og at den er ved at blive "kult" :)

Jeg tror nogen sagde den ligger på danmarks radios hjemmeside?

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 02:12

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> nævnte materiale.
>
> De har nok "misforstået emnet".
>
> Men, jeg hørte i radioavisen at der er downloaded 100 000 eksemplarer af

Journalisterne elsker at mobbe forældre og gennemtvinge avancerede
sex-ideer, så de opreklamerer den forkastede sex-CD som "kult".

Men fordi nogle lærere downloader, er der ikke tegn på at elever gider dette
kedsommelige materiale

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 09:17

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<cfyZb.867

> [...]

> sex-ideer, så de opreklamerer den forkastede sex-CD som "kult".
>
> Men fordi nogle lærere downloader, er der ikke tegn på at elever gider dette

Ja materialet er jo ikke ligefrem til at få stådreng af så hvorfor alt
det snerperi. Indremission plejer jo hovedsageligt at være på
barrikaderne når det har noget med porno at gøre....

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-04 14:53

In article <403686d3$0$29379$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
norma__jensen@hotmail.com says...
> Men, jeg hørte i radioavisen at der er downloaded 100 000 eksemplarer af den
> og at den er ved at blive "kult" :)
>
> Jeg tror nogen sagde den ligger på danmarks radios hjemmeside?

Det gjorde den også, ungdoms redaktionen havde den på et tidspunkt, men
osse de blev totalt overrendt af folk at de føldte sig nødsaget til at
tage den ned igen.

Der er et par firmaere som har tilbudt at "hoste" filen for Kamal
Quereshi: http://www.kamal.dk/

Fra : Andropov

Dato : 20-02-04 23:28

Jan skrev:

> [...]

>Næh, nu hed det sig pludseligt at det ikke var det materiale man have
>bestilt, og derfor skulle CD'en ikke ud under nogen omstændigheder.

Men det tror jeg heller ikke rigtig på. Lars Løkke ville ikke tabe
ansigt så derfor kommer han med en historie om at det ikke kun er de 2
afsnit der er noget i vejen med. Det er nok den sande forklaring.

> [...]
>trættende at høre på, og jeg tror de fleste vil slå lyden fra ret
>hurtigt (Selvom de jo så må skrue op igen hvis de skal se

Nu har jeg ikke hørt lyden. Men læst noget af teksten på enhedslistens
hjemmeside og det virker som ganske lødig og og god information som du
skriver.
Så hende Lone er nok blot en sexforskrækket frigid kælling.

> [...]

>modtage.
>Synes virkeligt det er noget af en skandale det her.

Det virker som om Venstre blot har adlydt de indremissionske uden selv
at tænke.
Troede egentlig ikke at indremission havde så stor magt i Danmark.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 02:08

> Det virker som om Venstre blot har adlydt de indremissionske uden selv
> at tænke.
> Troede egentlig ikke at indremission havde så stor magt i Danmark.

"Adlydt" og "magt" er ikke dækkende ord
Regeringen vil give en luns kød til provinsens kristne, der er trætte af
statsstøttet sexuel frigjorthed, som presses ind i skoleundervisning UNDER
DEN SEXUELLE LAVALDER

Og ligesom vi blander os i pædofili, så er det OK at vi respekterer at
forældre ejer deres børn vedr sexoplysning.

Ingen har kunne påvise noget videnskabeligt i Sex og Samfund materialet, som
afliver intetnetmyter eller på anden måde gør gavn.

Sex og Samfund har brudt løfte om at lave materiale, der mindsker
abort-antal. Havde de fortalt om at bruge kondom, og koncentreret sig om
det, havde de ikke udsat sig for at stats-blåstemplingen af deres materiale
fjernedes, og de nu står med et latterligt SF-produkt.

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 09:15

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<EbyZb.802

> [...]
> statsstøttet sexuel frigjorthed, som presses ind i skoleundervisning UNDER

Men indremission har brokket sig over cd'en uden egentlig at vide hvad
menig fru Pedersen mener om cd'en og om at der faktisk kun står en
smule oplysende tekst om emnet og ikke er nogen pornografiske
billeder. Mange der har børn er i min egen alder og jeg synes da ikke
just vi var så sexforskrækkede i min skoletid. Kan ikke forestille mig
at det er gået tilbage for folk med alderen...

> [...]
>
> Ingen har kunne påvise noget videnskabeligt i Sex og Samfund materialet, som
> afliver intetnetmyter eller på anden måde gør gavn.

Men man forklarer da om det er almindelig sex blandt folk og hvad som
er lovligt og ulovligt og andre ting. Så noget information giver cd'en
som ikke altid er at finde et givent sted på nettet som f.eks.
indeholder dyresex.

> [...]
> det, havde de ikke udsat sig for at stats-blåstemplingen af deres materiale

I dagens verden hvor aids huserer burde kondomer være almindelige i
brug.
Så alene det at cd'en forklarer at aids er en dødelig sygdom burde
være nok til at få unge til at bruge kondom. Desuden forklarer cd'en
om p piller som en meget sikker måde til at undgå graviditet. Hvad
mere kan der næsten forklares på cd'en....

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 10:01

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 10:20

> [...]
> om p piller som en meget sikker måde til at undgå graviditet. Hvad
> mere kan der næsten forklares på cd'en....

Oplysning om aids er unødvendig, for alle ved at sygdommen kan være dødelig
og læger er magtesløse - men udenfor bøssekredse har næsten ingen oplevet
den, så den skræmmer ikke

CD glemmer god advarsel om den yderst udbredte klamydia der gør masser af
piger ufrugtbare.

Man oplyser ikke at alt tyder på at ingen får nedsat følsomhed af at have
kondom på (udover at man er stolt over at pigen vil uden) og man oplyser
ikke at kondomer formodentlig ikke går i stykker eller glider af nogensinde,
hvis de er sat ordentlig på og der er glidemiddel eller naturlig fugtighed

Skiderikkerne der har produceret den, er ligeglade med pigers barnløshed -
de ønsker jo danskerne udskiftet med muslimer.

At aflede opmærksomheden fra det væsentlige med barnlige provokationer om
dyre og toiletsex som ingen interesserer sig for - andet end overfladisk
ligegyldig forargelse - viser at producenterne fortjener at få deres produkt
skrottet.

Lad kristne producee noget bedre, og jeg tror at det vil blive brugt af
ateistiske byboer, der også elsker børn og børneglæde

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-02-04 10:44

Hej

Bo Warming wrote:
> CD glemmer god advarsel om den yderst udbredte klamydia der gør masser af
> piger ufrugtbare.

Start lige med at downloade CD'en og kig den igennem inden du begynder
at anmelde indholdet. Det tager ca 30 sekunder at finde oplysningern om
Klamydia og der står direkte, at det kan medføre sterilitet hos både
piger og drenge.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 12:53

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
> at anmelde indholdet. Det tager ca 30 sekunder at finde oplysningern om
> Klamydia og der står direkte, at det kan medføre sterilitet hos både

Men dette overdøved med latterligheder

Der bør understreges at kondom er SIKKER beskyttelse og kun løgnere påstå¨r
nedsat følsomhed

og at sex uden kondom er ofte at dømme sig til ufrugtbarhed, så ppiller er
forkasteligt

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 10:04

> [...]

>nedsat følsomhed

>og at sex uden kondom er ofte at dømme sig til ufrugtbarhed, så ppiller er

Men kvinder påstår jo også at sex føles dejligere uden kondom....

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 10:50

> Bo Warming skrev:

> Men der er så også kvinder som finder det behageligere uden kondom
> hører man.

>Man hører så meget

Men der er jo også nogle som ikke kan tåle gummi....

Fra : Anita

Dato : 22-02-04 12:44

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Men der er jo også nogle som ikke kan tåle gummi....

Men det er sikkert også bare hysteri, hvis du spør BW!

/Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 15:01

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Men det er sikkert også bare hysteri, hvis du spør BW!

Læs i British Medical Journal om PSEUDOALLERGI, hvor høfeber udløses af
plastikgræs!

Placebo-effekt er stærk.

Der er Avanti-kondomer som er extremt stærke på apotekerne for 45 kr for to,
hvis man virkelig er allergisk mod gummi - en yderst sjælden allergi

De er lavet af polyurethan ligesom femidomer og kan genbruges en million
gange og alle smøremidler kan bruges. Prøv dem

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 10:01

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-02-04 12:07

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<EbyZb.802

> DEN SEXUELLE LAVALDER

<<<<<<<<<<<
Husk at grunden til DEN SEXUELLE LAVALDER blev indført var en modedille
hos den engelske overklasse for mange år siden, jeg husker ikke årstallet?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 12:45

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> hos den engelske overklasse for mange år siden, jeg husker ikke årstallet?

Overlad til forældre at holde styr på deres afkom
- lad dem have ansvar for om de unge piger går tidligt til den

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 22-02-04 12:54

Bo Warming skriver:

> Overlad til forældre at holde styr på deres afkom
> - lad dem have ansvar for om de unge piger går tidligt til den

Nå du vil gerne i lag med dem?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 14:58

"Peter Ole Kvint" <dsl90720@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Bo Warming skriver:

> Nå du vil gerne i lag med dem?

Det er nogen år siden overvægtige mig indstillede jagten i den retning, men
alle mænd vil da gerne elske med meget unge piger, hvis de har lyst

Jeg anser piger incl 15-18 år for fuldt så ansvarlige som deres forældre og
lærere, hvis blot de bruger kondom. Sex er som at drikke en kop te sammen.

Men jeg har fuld respekt for at nogen ønsker at indføre gammeldags
ansvarlighed, - herom følgende:

Vi kender kun een side af sagen, vedr forhold i NaziTyskland - nemlig
sejrherrehistorieskrivningens

Tager man Lebensborn-projektet, så er der lavet biograffilm om smukke
kvinder fra besatte lande der tvangsindlagdes som fødemaskiner på
'SS-bordeller, men sandheden er at tyskerne havde en afstandstagen fra fri
abort, som den der ses hos gammelkristne danskere idag.

Lebensborn var helt som Mødrehjælpen i DK på den tid, og tog sig af børn
uden gode forældre, som kom på børnehjem og man fandt gode adoptivforældre
til dem

Tyske soldater skulle afstå fra sex med polakker, men det skete og så fandt
man tyske hjem til børnene, hvis kvinden ville afgive det til adoption og
ellers ikke.

Som frynsegode for visse SS-folk var der i det skjulte - og udfra Himmlers
ikke-offentliggjorte sære ideer - nogle småbitte eksperimentelle
bordel-agtige avls-steder.

Løkke Rasmussen ønsker færre aborter, for selvom de er faldet i de senere
år - eller er erstattet af fortrydelsespille-fosterafvlivning - så ønsker
mange gammeldags gemytter et mindre promiskuøst Danmark.

Når det ikke sker med tvang, er der intet skadeligt snerperi i det. Det
ligger tæt op af Lebensborn-målsætningerne

Sex og Samfund havde lovet at producere noget der kunne mindske
abort-hyppighed. De gjorde det modsatte og fik en mild og fortjent ydmygelse
som løftebrydere af den ansvarlige minister.

Danske og norske kvinder der fik børn med tyske soldater under krigen, var
nok extremt forelskede fordi dette kulturfolk var overlegent i høflighed og
dannelse, og det er sørgeligt at man hetzede så meget mod "børn af
tyskertøse". Det skyldes nok misundelse mod det sunde overlegne
Lebensborn-projekt som Mødrehjælpen efter bedste evne søgte at kopiere, men
det nåede ikke ud til store dele af Danmark før langt op i efterkrigstiden.

Der er meget interessant at lære af mishandlingen af børn af "tyskertøse",
se www.krigsboern.dk

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 10:05

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<EbyZb.802

> Ingen har kunne påvise noget videnskabeligt i Sex og Samfund materialet, som
> afliver intetnetmyter eller på anden måde gør gavn.

Man burde måske istedet koncentrere sig om at de borgerlige er ved at
underminere folkeskolen. Men målet for de borgerlige er vel også flere
privatskoler. Som man kan læse af nedenstående skal flere skoler
bygges om så så børn kan undervises på tværs af klasser og årgange som
i gamle dage.
Grunden til man gik væk fra det den gang var vel også at børn lærte
for lidt på den måde. Men nu genindfører de borgerlige metoden igen
for at underminere folkeskolen.

SVENSK FORBILLEDE
FÅR DUMPEKARAKTER

Flere skoler er ved at blive bygget om,
så børnene kan undervises på tværs af
klasser og årgange, men nu får det
svenske forbillede dumpekarakter.

Det statslige svenske Skolverkets
konklusion om Håbo kommune ved
Stockholm er, eleverne lærer for lidt,
og at det især går ud over de svage.

dr1 teksttv S122

FLERE ÅBNER PRIVATSKOLER

efter
sommerferien slår 22 nye grundskoler
portene op for første gang.

Dermed øges det samlede antal af frie
grundskoler til omkring 485. Antallet
af folkeskoler er 1725.

dr1 teksttv S125

Fra : arc@na

Dato : 21-02-04 13:12

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in

> Man burde måske istedet koncentrere sig om at de borgerlige er ved at
> underminere folkeskolen.

Hvad mener du så ellers lige, at de venstreorienterede har gjort med
Folkeskolen siden 1968, hvis ikke de har ødelagt den - og dermed et par
generationer af unge danskere?

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 11:06

Bo Warming skrev:

> [...]
dødelig
>og læger er magtesløse - men udenfor bøssekredse har næsten ingen

På et tidspunkt kan jeg huske at man på teksttv kunne læse at lige
mange heteroseksuelle og homoseksuelle blev smittede af nye tilfælde
af sygdommen.
Hvis ikke aids skræmmer, kan det så i det hele taget lade sig gøre at
mindske antallet af uønskede graviteter fristes man til at spørge....

>CD glemmer god advarsel om den yderst udbredte klamydia der gør
masser af
>piger ufrugtbare.

Der står da noget om Klamydia på cd'en så jeg forstår ikke hvad du
mener...

>Man oplyser ikke at alt tyder på at ingen får nedsat følsomhed af at
have
>kondom på (udover at man er stolt over at pigen vil uden)

Der står nedenstående på cd'en:

"Kondom kan være en fordel for dem, som får udløsning hurtigt, da
kondomet nedsætter følsomheden en smule. Det er der selvfølgelig også
nogle fyre, der finder irriterende, men så kan I prøve jer frem med
forskellige mærker."

Så det kunne tyde på at de fleste får nedsat følsomhed af kondom......

og man oplyser
>ikke at kondomer formodentlig ikke går i stykker

"Kondom:

Man skal sørge for ikke at lave hul i det med skarpe negle, smykker
eller lignende.

Skal I bolle mens pigen har menstruation, er det godt med lidt ekstra
glidecreme, da menstruationsblodet kan udtørre gummiet, og dermed øge
risikoen for, at det går i stykker."

Prøv at belaste kondomet, så det brister. Så ved du, hvordan det
føles, hvis det skulle ske i forbindelse med sex."

En undersøgelse har vist, at risiko for brist på kondom er mindre end
1%, hvis kondomet bruges korrekt.

> eller glider af nogensinde,
>hvis de er sat ordentlig på og der er glidemiddel eller naturlig
fugtighed

Jo, de skriver jo at man skal have den rigtige størrelse kondom og at
brug af glidecreme formindsker chancen for at kondomet springer....

>Skiderikkerne der har produceret den, er ligeglade med pigers
barnløshed -
>de ønsker jo danskerne udskiftet med muslimer.

Det skal jeg ikke kunne sige om der er nogle muslimsympatisører blandt
producenterne.

>At aflede opmærksomheden fra det væsentlige med barnlige
provokationer om
>dyre og toiletsex som ingen interesserer sig for

Der er jo kun et par små afsnit om dyre og toiletsex for ligesom at få
de fleste sexvariationer nævnt.

>Lad kristne producee noget bedre, og jeg tror at det vil blive brugt
af
>ateistiske byboer, der også elsker børn og børneglæde

Jeg synes såmænd cd'en er udmærket som et opslagsværk (leksikon) som
nogle politikere kalder cd'en.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 12:59

> [...]
> de fleste sexvariationer nævnt.

> af
>
> Jeg synes såmænd cd'en er udmærket som et opslagsværk (leksikon) som

Der er bedre bøger end denne CD - hvad nyt har den?

Hvad har den som internettet ikke har?

Ingen kan få et kondom til at briste ved sex hvor det er sat korrekt på og
kun penis og skede påvirker kondomet - og det vil CD-løgnerne ikke oplyse

Der er ikke foretaget videnskabelig test om kondom nedsætter følsomhed og
udskyder ejakulation - det er nok løgn

Fra : Anita

Dato : 22-02-04 12:49

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev

> Ingen kan få et kondom til at briste ved sex hvor det er sat korrekt på

Jeg synes du trækker i land. Du har tidligere hårdnakket påstået at et
kondom overhovedet ikke kan briste under sex og at alle der påstod andet var
fulde af løgn.

> Der er ikke foretaget videnskabelig test om kondom nedsætter følsomhed og
> udskyder ejakulation - det er nok løgn

Igen viger du. Det er NOK løgn?! Tidligere var dine udtalelser langt mere
skåsikre. Du ved jo bedst, ikk?!

Jeg vil ikke påstå at det nedsætter følsomheden, det føles bare anderledes
og ikke nær så rart som hud mod hud.

/Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 15:08

> [...]
> skåsikre. Du ved jo bedst, ikk?!
>
> Jeg vil ikke påstå at det nedsætter følsomheden, det føles bare anderledes

Jeg har i over tyve internetdebatter foreslået væddemål

hvor forsøgsperson får kondom på og i halvdelen af tilfældene klippes
derefter reservoiret(spidsen) af, og der bolles og hvor klippet, vil
kondomet revne og glide af ned til roden

Ingen vil kunne mærke forskel. Alt er indbildning. Men ingen tør vædde.
Hvilket peger mod at folk ER hystader og ved de lyver og at jeg vil vinde
væddemålet.

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 19:26

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<403896ca$0$1257

> Jeg synes du trækker i land. Du har tidligere hårdnakket påstået at et
> kondom overhovedet ikke kan briste under sex og at alle der påstod andet var
> fulde af løgn.

Man kan undre sig over hvorfor disse Avanti-kondomer produceres hvis
almindelige billige kondomer er stærke nok...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 20:42

> Man kan undre sig over hvorfor disse Avanti-kondomer produceres hvis
> almindelige billige kondomer er stærke nok...

Der er hystader der tror eller elsker at tro at de er allergiske for gummi

De er målgruppe

Men almindelige kondomer er faktisk gode nok

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 13:23

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<403896ca$0$1257

> Fordi emnet er tabu og medierne enigt tilsviner kondomets rygte, så er der
> ikke ordentlig oplysning

>Jeg har aldrig hørt nogen tilsvine kondomet. I min
seksualundervisning blev
>der da lagt stort tryk på at kondomet var det eneste sikre, mod
graviditet
>OG kønssygdomme.

Femidomet er lige så sikkert som kondom men knitrer:

"Femidomet giver en beskyttelse på ca. 97%. Det er kan suppleres med
sæddræbende creme. Det beskytter mod sygdomme på samme måde som
kondom. Det er lidt sart, ligesom kondomet. Du kan komme til at lave
hul med en skarp negl, et smykke eller lignende. Pris for tre
femidomer ca. 92,- kr. (2003)."

http://www.enhedslisten.dk/cd.asp?opslag=45

>"Overtro? Fordi du ikke tror på det, er det pr. definition overtro?
Måske er
>du bare så tykhudet at du selv ikke kan mærke forskel."

Er det elefanthud du insinuerer :)

Fra : Anita

Dato : 23-02-04 13:37

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

Æv, nu roder du rundt i rækkefølgen igen :-/

> Femidomet er lige så sikkert som kondom men knitrer:

Det hører man bare ikke så meget om. Og jeg tror ikke engang det var udbredt
i Danmark i min skoletid - selvom det nu ikke er så længe siden.

> [...]
> kondom. Det er lidt sart, ligesom kondomet. Du kan komme til at lave
> hul med en skarp negl, et smykke eller lignende. Pris for tre

Det lyder sørme dyrt... det kan jo som kondom, kun anvendes én gang, ikke
sandt?

> Er det elefanthud du insinuerer :)

Jeg insinuerer ikke
Er bare træt af den snæversynede tilgang til tingene. Ingen fakta og "min
oplevelse" er den rigtige - hvis andre påstår at de har oplevet noget andet,
så lyver de!

Venligst Anita

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 13:52

Anita skrev:

> [...]
> kondom. Det er lidt sart, ligesom kondomet. Du kan komme til at lave
> hul med en skarp negl, et smykke eller lignende. Pris for tre

Ja, det er jo faktisk dyrere end selv genbrugskondomerne :)
Så til en nymfoman kan det godt blive et bekosteligt
præventionsmiddel, da de kun kan bruges en gang.

> Er det elefanthud du insinuerer :)

>Jeg insinuerer ikke

Nå dog ikke :)

>Er bare træt af den snæversynede tilgang til tingene. Ingen fakta

Jo bl.a. om man kun kan blive smittet i 1% af tilfældende uden brug af
kondom kunne jeg godt tænke mig at se lidt dokumentation på.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 16:05

> [...]

Prøv om du kan skade membranen uden at fastholde den. Den flyder i slim og
kanikke skades i skeden.
Den er stærkere end en plastikpose og prøv med en alm plastpose t få et
smykke til et skære igennem med een hånd

> Ja, det er jo faktisk dyrere end selv genbrugskondomerne :)
> Så til en nymfoman kan det godt blive et bekosteligt
> præventionsmiddel, da de kun kan bruges en gang.

Desværre nævner firmaet ikke at genbrug er helt uproblematisk.
Hvis man ikke gad skylle under hanen imellem hver brug, ville den
bakterievækst der opstår ikke være patogen for han eller hun kønsorganerne
Ar@ana finder sikkert alt ulækkert der lyder unormalt

> Jo bl.a. om man kun kan blive smittet i 1% af tilfældende uden brug af
> kondom kunne jeg godt tænke mig at se lidt dokumentation på.

Du kan gå på apoteket og for 45 kr købe to Avanti kondomer og fortæl hvordan
du kan gennemhulle
Jeg er spændt
Ved samleje kan ingen

Hvor kan femidom købes?

Fra : Paul

Dato : 22-02-04 13:27

> Ingen kan få et kondom til at briste ved sex hvor det er sat korrekt på og
> kun penis og skede påvirker kondomet ...

Se, DET er logik for burhøns.
Ulykkerne opstår som regel også når man IKKE får sat kondomer korrekt på -
eller hvis kondomet ikke får mulighed for at blive siddende korrekt.

Jeg har det f.eks. på den måde, at min pik ikke har fuld rejsning når den
ikke længere stimuleres fysisk. Den falder en anelse i stivhed.
Så får et kondom mulighed for at "bevæge" sig. Det er først efter længere
tids vedvarende stimulering samt ihærdig indsats fra kvinden, at min pik er
blevet "selvbærende" - så kan den til gengæld blive stående rigtig længe.

Iøvrigt... Langt de fleste kvinder har den opfattelse, at mænd får rejsning
næsten uanset hvilke signaler hun sender - at mænds "primathjerne" nok skal
ordne erektionen. Det kan godt være de fleste mænd har det sådan - men det
er ikke sådan undertegnede virker.

Nu er det jo ikke alle mænd, som render rundt med en dildo mellem benene,
der ikke kræver ret meget andet end lugten af tæve i brunst for instant
rejsning.

M.v.h.

Paul

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 15:05

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
> Ulykkerne opstår som regel også når man IKKE får sat kondomer korrekt på -
> eller hvis kondomet ikke får mulighed for at blive siddende korrekt.

Så vi er enige om at man kan ikke bebrejde metoden noget.
Kvinder der ønsker børn og sjusker og siden lyver at kondomet gik i stykker,
er nok årsag til løgnene - og så at læger og medicinalfabrikker elsker
syntetisk kemi med enorm profit(ppiller)

Fra : Paul

Dato : 22-02-04 17:25

> og

> Så vi er enige om at man kan ikke bebrejde metoden noget.

Vi er enige i den af dig beskrevne metode.

Den metode du beskrev: "Ingen kan få et kondom til at briste ved sex hvor
det er sat korrekt på og kun penis og skede påvirker kondomet ..." svarer i
logik meget godt til følgende metode: "Hvis bare alle overholdt
færdselsloven, så ville ingen komme til skade".

I det svar jeg gav dig - som du behændigt har klippet væk - kom jeg ind på
én af årsagerne til, at kondomet ikke får lov til at blive siddende korrekt.
En pik er jo ikke konstant som en dildo - pikken har det med at blive
stivere og slappere alt efter mandens lyst og ydre stimuli. Desuden, så kan
der være utallige omstændigheder omkring det at have samleje med kondom,
hvordan vil du nogensinde eftervise dem i en klinisk test?

M.v.h.

Paul

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 18:04

> [...]
> der være utallige omstændigheder omkring det at have samleje med kondom,
> hvordan vil du nogensinde eftervise dem i en klinisk test?

De fleste mænd der er tændt på en kvinde har en totalerigeret penis under
forspil og samleje og kondom bliver siddende

Forklar hvordan du forestiller dig at det kan gå i stykker eller glide af.

Fra : Paul

Dato : 22-02-04 18:27

> [...]
> forspil og samleje og kondom bliver siddende
>
> Forklar hvordan du forestiller dig at det kan gå i stykker eller glide af.

Hvis du havde læst mine svar behøvede du ikke at spørge.

Citat af Bo Warming:
"De FLESTE mænd der er tændt på en kvinde har en totalerigeret penis under
forspil og samleje og kondom bliver siddende"

Som jeg har prøvet at forklare dig gennem to indlæg, så hører jeg ikke til
blandt de FLESTE mænd.
Min pik er IKKE totalerigeret under forspil og samleje.

Læser du slet ikke mine svar?

Som bl.a. var - citat:
"En pik er jo ikke konstant som en dildo - pikken har det med at blive
stivere og slappere alt efter mandens lyst og ydre stimuli."

Og fra et tidligere svar - citat:
[...]

Ja, det er ikke rart at falde udenfor generaliseringers vold - og her tænker
jeg også på mig selv.

M.v.h.

Paul

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 19:36

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<ZF2_b.19051

> og

> Så vi er enige om at man kan ikke bebrejde metoden noget.
> Kvinder der ønsker børn og sjusker og siden lyver at kondomet gik i stykker,
> er nok årsag til løgnene -

Mænd kan vel også lige kigge efter om kondomet er sat rigtig på før de
drøner kalorius ind :)
Men vi kan selvfølgelig ikke gardere os imod at kvinder laver skumle
bevægelser med underlivet så kondomet ryger af :)

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 20:41

> [...]

> bevægelser med underlivet så kondomet ryger af :)

Fordi emnet er tabu og medierne enigt tilsviner kondomets rygte, så er der

En promille af samlejer med kondom er måske forkert påsat

En promille af samlejer med kondom fører til brist eller afglidning, og af
disse kommer der graviditet eller smitte ud af 1%

Kondom er SIKKERT og det er overtro at det nedsætter følsomhed

Fra : Anita

Dato : 23-02-04 13:04

"Bo Warming" skrev

> [...]

der da lagt stort tryk på at kondomet var det eneste sikre, mod graviditet
OG kønssygdomme. Jeg synes altid man har hørt kondomet rost til skyerne.

> En promille af samlejer med kondom er måske forkert påsat

Ja det er de måske. Men det kan vi jo ikke vide noget om. Vi må forholde os
til det vi ved. Og vi ved at kondomet kan briste - der er immervæk en del
herinde, der har berettet om erfaringer med dette. Forkert påsat eller ej er
vel lige gyldigt, faktum er at det KAN briste under samleje - det sker
formentlig MEGET sjældent, men det sker.

> En promille af samlejer med kondom fører til brist eller afglidning, og af
> disse kommer der graviditet eller smitte ud af 1%

Hvad ved du om dette? Lad os se fakta?

> Kondom er SIKKERT og det er overtro at det nedsætter følsomhed

Overtro? Fordi du ikke tror på det, er det pr. definition overtro? Måske er
du bare så tykhudet at du selv ikke kan mærke forskel. Det betyder ikke at
alle andre oplever det på samme måde.

Hilsen Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 16:21

> [...]
> OG kønssygdomme. Jeg synes altid man har hørt kondomet rost til skyerne.

Desværre reklameres på en måde så folk tror at ægte kærlighed er med ppille
og kondomer er for teenagere

det er grov tilsvining at lyve DE GÅR I STYKKER eller DE NEDSÆTTER
FØLSOMHED når dette på ingen måde er godt undersøgt

> Ja det er de måske. Men det kan vi jo ikke vide noget om. Vi må forholde
os
> til det vi ved. Og vi ved at kondomet kan briste - der er immervæk en del

FORKLAR PRÆCIS HVAD DU "ved"

> [...]
> vel lige gyldigt, faktum er at det KAN briste under samleje - det sker
> formentlig MEGET sjældent, men det sker.

Er der videooptagelser hvoraf ses at det er sket i i virkeligheden?

> Hvad ved du om dette? Lad os se fakta?

Jeg gætter. Du anklager kondom for usikkerhed og du har bevisbyrde

Mit første gæt er nok for højt og det om 1% er lægelig anerkendt - de fleste
samlejer sker jo ikke med en ubeskyttet kvinde på ægløsningstidspunktet

> [...]
er
> du bare så tykhudet at du selv ikke kan mærke forskel. Det betyder ikke at

Når der ikke er mur og nagelfaste beviser er der tale om TRO

Skabes myte om at FINTFØLENDE MENNESKER GENERES AF KoNDOM, så bliver det
snobbefint at kalde sig så fintfølende

Fra : Anita

Dato : 23-02-04 18:49

"Bo Warming" skrev

> Desværre reklameres på en måde så folk tror at ægte kærlighed er med
ppille
> og kondomer er for teenagere

Sikke noget pjat at fyre af. Der er da masser af voksne der bruger
kondomer - ja og mange unge der bruger p-piller, så det kan jeg slet ikke
følge dig i.

> det er grov tilsvining at lyve DE GÅR I STYKKER eller DE NEDSÆTTER
> FØLSOMHED når dette på ingen måde er godt undersøgt

Man ved vel hvad man selv kan mærke, ikke sandt? At du intet kan mærke,
fortæller ikke spor om hvad andre kan.

> FORKLAR PRÆCIS HVAD DU "ved"

Jeg ved, at jeg kan mærke tydelig forskel på om det foregår med eller uden
kondom.

> Er der videooptagelser hvoraf ses at det er sket i i virkeligheden?

Nej, det er der sansynligvis ikke. Men jeg er ikke typen der antager at folk
lyver, bare fordi de har andre erfaringer end jeg selv.

> af

> Jeg gætter. Du anklager kondom for usikkerhed og du har bevisbyrde

Jeg anklager ikke kondomer for at være usikre. Læs hvad jeg skriver. Jeg vil
stadig gerne se dokumentation for din ovenstående påstand. Ellers drop dit
gætteri - eller skriv i det mindste at "jeg gætter på at....". Du fremstår
altid så pisse skrsåsikker og fremlægger %-tal som det mest naturlige i
verden. Men du har intet at have det i.

> Mit første gæt er nok for højt og det om 1% er lægelig anerkendt - de
fleste
> samlejer sker jo ikke med en ubeskyttet kvinde på ægløsningstidspunktet

Dokumentation?!?!?!

> Når der ikke er mur og nagelfaste beviser er der tale om TRO

Er tro = overtro?

Er erfaring = tro??

/Anita

Fra : Anita

Dato : 23-02-04 13:07

"Bo Warming" skrev
> og så at læger og medicinalfabrikker elsker
> syntetisk kemi med enorm profit(ppiller)

Lige som gummi-fabrikanterne synes at kondomer er bedst. Sådan er det vel
med alle subjektive parter. Man skulle jo tro du fik profit fra
genbrugskondomerne, så meget reklame du laver for dem.

Jeg er personligt vældig godt tilfreds med mine p-piller - og de er
betydeligt billigere end kondomer ville være.

Hilsen Anita

Fra : arc@na

Dato : 23-02-04 13:55

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in news:4039ec9b$0$22790$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> genbrugskondomerne, så meget reklame du laver for dem.

"Genbrugskondomer"????? Aaaaadddr!!!!

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 10:13

Bo Warming skrev:

>Der er bedre bøger end denne CD - hvad nyt har den?

Jo der findes også ganske gode bøger om emnet. Men jeg har jo heller
ikke personligt bedt om cd'en.

>Hvad har den som internettet ikke har?

Information som tidligere nævnt.

>Ingen kan få et kondom til at briste ved sex hvor det er sat korrekt
på og
>kun penis og skede påvirker kondomet - og det vil CD-løgnerne ikke
oplyse

Det er muligvis kun hvis kondomet har en fabriksfejl. Hvis den slags
ellers kan fremkomme på trods af tests.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-04 10:33

> [...]
> på og
> oplyse
>
> Det er muligvis kun hvis kondomet har en fabriksfejl. Hvis den slags

I min barndom lavede de kondomer i hånden på Abis i Dyrkøb og min
ingeniør-fars ingeniør-svoger var ansat med at teste dem, og der var
"pin-holes" på grund af luftblærer i kautsjuk-opløsningen i et ud af
titusind tilfælde.
Idag fabrikeres kondomerne i Japan af robotter og der er elektronisk
testning, og hvis der overhovedet er en ppm-fabrikationsfejl er det noget
myndighederne forlanger for at de ikke skal udkonkurere
medicinalfabrikkernes ppiller

> følsomhed og
>
> Men der er så også kvinder som finder det behageligere uden kondom
> hører man.

Man hører så meget

"At elske med gummi er som at spille klaver med vanter på"

"Tager du regnfrakke på når du tager brusebad" VÅS VÅS VÅS

Det er smart at prale-lyve at man er så sensitiv hhv dynamisk-viril at man
fornemmer om der er riller på kondomet og at man elsker si vildt at kondomet
sprænges. Men overlæge Goetzsche er i Ugeskriftet gået stærkt imod mine
artikler 1985-86 om at kondom er sikkert - idet han har begrundet at man
ikke vil undersøge det videnskabeligt, fordi man RESPEKTERER
FORSØGSPERSONERS BLUFÆRDIGHED *G* *G*

Men VIL tro på praleløgn

Fra : Andropov

Dato : 22-02-04 20:50

Bo Warming skrev:

> [...]

gummi

>De er målgruppe

>Men almindelige kondomer er faktisk gode nok

Hvis der er nogle kvinder som ikke kan tåle gnidningen af kondomet må
mænd opleve den samme effekt af et femidom.
Men det har vist aldrig vundet så stor udbredelse på grund af at det
knitrer under samleje så mænd er nok ikke blevet testet så meget i den
retning.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 06:02

> [...]
> Men det har vist aldrig vundet så stor udbredelse på grund af at det
> knitrer under samleje så mænd er nok ikke blevet testet så meget i den

Der er aldrig påvist allergi vedr polyurethan plasttypen som bruges til
femidomer og Avanti-kondomer. Det er en meget ren plastart med
sammenhængskraft så ingen små molekyler afgives og brud kræver kniv og stor
kraft. Selvom tykkelsen er som for kondomer.

Det er som silke sammenlignet med bomuld

Kun løgnejournalister opdigter at PU filmen knitrer

Det er nyt og kondomer kom frem og blev billige da der ikke var andre
alternativer - nu hetzer ppilleprofitørerne mod alt andet end deres gift

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 12:08

Bo Warming skrev:

> unge på su gider stå og rense kondom. Det kan jo godt blive til en del
> gange med de obligatoriske 5-10 gange sex om dagen :)

>Jeg har mest brugt dem ved onani - i videnskabens interesse

Spørgsmålet er også hvor god en scoreteknik det er, hvis man står og
fortæller kvinderne at man bruger genbrugskondom :)
Det kan nok også være lidt vanskeligt at rense ordentligt og hvis der
skal bruges 5 Avanti kondomer om dagen bliver det 5*22,5 kr =112,50 kr
om dagen ifølge din pris på dem.

> Men efterhånden er kvinders ppiller vist blevet mindre og mindre
> skadelige for kroppen.

>Det ville jeg også påstå hvis jeg solgte dem

Men kvinderne har vel kunnet konstatere på deres egen krop at de
første ppiller i var det 69 de kom frem var mere skadelige.

> De mandlige ppiller som er under udvikling holder virkningen vist
> omkring 3 måneder så vidt jeg kan huske. Spørgsmålet er så om de kan
få nedsat den virkningstid. Ellers bliver det nok ingen succes.

>Selve det at tage piller er en dårlig vane, som leder kvinderne ind i
senere
>skadelig psykofarmaka-vane
Men psykologisk virker kondomer og femidomer jo nok også negativt. Det
er ligesom lidt mere naturligt ikke at være pakket ind som en
julegave, når det er et længerevarende forhold. Spiraler kan så
åbenbart kun bruges til "spiralkvinder" :) , hvis manden skal undgå at
blive spiddet. Pessar ved jeg så ikke hvor vidt det bliver brugt. Men
der skal vist også bruges creme tillige med. Så ppiller virker så
bekvemt som præventionsmiddel og de fleste kvinder kan vist godt tåle
dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 16:16

> [...]

At afskylle under hanen er mindre tidskærvende end at åbne et nyt kondom

> Spørgsmålet er også hvor god en scoreteknik det er, hvis man står og
> fortæller kvinderne at man bruger genbrugskondom :)

Kloge kvinder lægger vægt på sikkerhed mod aids og graviditet og kun det
Andre er værdiløse og findes måske slet ikke

> Men kvinderne har vel kunnet konstatere på deres egen krop at de
> første ppiller i var det 69 de kom frem var mere skadelige.

Det at gøre syntetisk kemi til daglig vane, er et skråplan

Ingen ved hvor meget sexdrift spoleres af ppiller
Ingen dobbeltblindtest er udført

> få nedsat den virkningstid. Ellers bliver det nok ingen succes.

Ppiller er unødvendige, japanere bruger kondom og rytme - de sikre dage
behøves ikke kondom
Men vestelige læger har løjet rytme usikker

> senere
> Men psykologisk virker kondomer og femidomer jo nok også negativt. Det

Kun hvis man er hysterisk eller uintelligent
Medierne lyver at alle har problemer, for de er i ledtog med
lægemiddelmafiaen

> er ligesom lidt mere naturligt ikke at være pakket ind som en
> julegave, når det er et længerevarende forhold. Spiraler kan så

Jeg går også ind for nudisme om sommeren - men politiet giver bøder for
blufærdighedskrænkelse. Lad os sammen gå imod den lov og samle underskrifter
nøgne på Strøget OK?

> åbenbart kun bruges til "spiralkvinder" :) , hvis manden skal undgå at
> blive spiddet. Pessar ved jeg så ikke hvor vidt det bliver brugt. Men

Spiral har aldrig skadet nogens penis

> der skal vist også bruges creme tillige med. Så ppiller virker så
> bekvemt som præventionsmiddel og de fleste kvinder kan vist godt tåle
> dem.

Den der smør godt kør godt - og med smøremiddel har ingen fået et kondom til
at gå i stykker

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 18:18

>Prøv om du kan skade membranen uden at fastholde den. Den flyder i
slim og
>kanikke skades i skeden.

Man kan selvfølgelig spørge om hvordan man er kommet frem til at der
er 97% beskyttelse (altså hvordan der er testet, hvordan man har
spurgt og hvem som er blevet spurgt)

Iøvrigt ifølge mit link længere nede står der at der kun er 90%
beskyttelse så hvad skal man tro på.....

>Desværre nævner firmaet ikke at genbrug er helt uproblematisk.

Jeg citerer lige noget fra en hjemmeside jeg har fundet linket kommer
længere nede i mit svar:

"Femidomet er fremstillet af en plastiktype, der giver en bedre
sikkerhed end gummi mod sprængning."

>Hvor kan femidom købes?

Det kan købes på apotekerne.
Se nedenstående hjemmeside:

http://www.albertslundapotek.dk/vis_brevkassen.asp?brevid=286

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 18:28

> [...]

Snarere 100% Ingen har rapporteret om brud - og det ville også være
utænkeligt med det ny plast

Jeg vil vædde at en piercet penis kan ikke gennembryde kondom eller femidom.
Der er jo ikke fast underlag så membranen kan blive udspændt af det skarpe
og noget andet.
Ram en fisk i vandet med en kniv - ikke nemt

> slim og
>
> Man kan selvfølgelig spørge om hvordan man er kommet frem til at der
> er 97% beskyttelse (altså hvordan der er testet, hvordan man har
> spurgt og hvem som er blevet spurgt)

Man skal være meget autoritetstro for at hoppe på disse ubegrundede %er

> Iøvrigt ifølge mit link længere nede står der at der kun er 90%
> beskyttelse så hvad skal man tro på.....

Tro på sund fornuft og gæt på 100% indtil nogen beviser brud

> [...]
> længere nede i mit svar:
>
> "Femidomet er fremstillet af en plastiktype, der giver en bedre

Apotekerne på Nørrebro hævder at de ikke kan skaffe og at
fællesapoteksindkøb ikke har det - så hvis nogen kender andre end
Albertslund-kult-butikken så vil jeg gerne vide det.

En læge der var turist på Mallorca købte dem jeg har prøvet

I Hamburg spurgte jeg på et apotek og de kendte ikke til sådant

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-02-04 19:58

> [...]
> og noget andet.
> Ram en fisk i vandet med en kniv - ikke nemt

Ikke nemt, men dog ikke umuligt. Betyder det at samtlige af dine påstande
heller ikke holder vand?

Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 20:21

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> femidom.
>
> Ikke nemt, men dog ikke umuligt. Betyder det at samtlige af dine påstande
> heller ikke holder vand?

Tag en bordkniv og fægt løs i akvariet.
Efter titusind hug får du nok dræbt en fisk

Hvis en piarcet pik med skarpt smykke boller titusind gange i et polyurethan
femidom eller kondom (avanti) vil brud måske ske ved tilfældighedernes
ugunst

Men videnskabsmænd er røvhuller der kun vil gavne ppillesalg, så de har ikke
udført kontrolleret forskning

Og ingen tør væddemål med mig

Overlægen (P Goethzsche) der efter tre artikler af mig i Ugeskrift for Læger
svarede, påstod at det er UETISK AT SE FOLK OVER SKULDEREN, NÅR DE HAR
EROTIK - det var hans alilbi for at afvise forskning, der kunne skade
ppillesalget ved at bevise kondomers fejlfrihed

Faktisk tror jeg ikke titusind gange er nok til at man får ram på fisk eller
kondom.

At sandhedsværdi er så meget i top vedr alle mine indlæg, kan jeg ikke
garantere - brainstorming er at afprøve problematiske teorier og se om nogen
kan modsige

Prince Albert hedder vist den klassiske penis piercing - og den har RUND
ædelsten - det skal være noget med skarpe kanter, hvis der skal være håb om
at beskadige PU-membran - eller gummikondom.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-02-04 12:54

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> skarpe

> Tag en bordkniv og fægt løs i akvariet.
> Efter titusind hug får du nok dræbt en fisk

Næh hov... hvor kom den bordkniv og de akvariefisk dog fra?

Det er sjovt som tingene ændre sig så de pludselig passer bedre med dine
påstande.

Hvorfor er det ikke en jagtkniv og en laks vi snakker om?

Så er det nemlig ikke lige så svært, men mindre alle mine lystfiskervenner
også er lyst(fisker)løgnere!

Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-04 13:52

> [...]
>
> Hvorfor er det ikke en jagtkniv og en laks vi snakker om?
>
> Så er det nemlig ikke lige så svært, men mindre alle mine lystfiskervenner

Hvis laksen er på 5 kg og akvariet er 10 liter, så kan du nok ramme, men min
valgte præcisering er fair.

Tag du bare jagtkniv og dykkerudstyr med dig i det ti kubikmetere stor
aflukke for laks i Danmarks Akvarium, Charlottenlund- jeg er ikke sikker på
at du rammer en glat slimet hurtig fisk på titusind hug

Men skal vi ikke vædde om at du kan få kondom til at briste under normale
forhold. Vis dig som en mand og sæt en tusse på højkant hvis du mener noget
med din modsigelse.Mail mig forslag til væddemålsbetingelser og foreslå en
neutral opmand, der deponerer en tusse fra os begge.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-02-04 19:26

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Tag du bare jagtkniv og dykkerudstyr med dig i det ti kubikmetere stor
> aflukke for laks i Danmarks Akvarium, Charlottenlund- jeg er ikke sikker

> at du rammer en glat slimet hurtig fisk på titusind hug

Som skrevt før, så er det mine lystfiskervenners påstand, og efter sigende
er det sket mere end en gang i en svensk, norsk og/eller skotsk flod.

Men du sandsynliggør sikkert at de bare er lystløgnere i sted for
lystfiskere.

> [...]
> med din modsigelse.Mail mig forslag til væddemålsbetingelser og foreslå en
> neutral opmand, der deponerer en tusse fra os begge.

Jeg har da aldrig i nogle af mine indlæg været påståelig omkring kondomer og
deres bristeevne, så hvorfor skulle jeg pludselig begynde på det?

Igen griber du noget ud af luften...

Lars

Fra : Andropov

Dato : 24-02-04 14:02

Bo Warming skrev:

> [...]
foreslå en
>neutral opmand, der deponerer en tusse fra os begge.

Men han skal jo eventuelt prøve 100 samlejer og se om kondomet
springer 3-10 gange som eksperterne påstår :)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-04 14:13

> normale
> noget
> foreslå en
>
> Men han skal jo eventuelt prøve 100 samlejer og se om kondomet
> springer 3-10 gange som eksperterne påstår :)

Eksperterne påstår, at det er statistikbevist, at op mod 2 af 100 gange
sker afglidning eller brud eller forglemmelse , når kvinden har oplyst at
hun brugte kondom .

Væddemål bør være om hvorvidt et korrekt påsat kondom kan formåes at briste
ved normalt samleje, og et sådant varer vel 5 minutter, så hvis min modpart
kan få kondomet til at briste efter en times bol, vil generøse mig erklære
mig for taber og afgive min tusse.
Hvis han ikke har partner, må vi vel betale en massagepige. Min kone kan
ikke overtales.

Et hurtigere væddemål er om man kan føle at man har det på - det har jeg
forklaret tidligere i tråden.

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 10:20

> [...]

> retning.

>Der er aldrig påvist allergi vedr polyurethan plasttypen som bruges

Ok.

Men jeg kan forstå at det er genbrugskondomer. Spørgsmålet er om de

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 11:38

> til
>
> Ok.
>
> Men jeg kan forstå at det er genbrugskondomer. Spørgsmålet er om de

Når man er nærig som mig, ja

Men de skriver man skal bruge ny hver gang, for de vil gerne tjene penge.
Men de holder uendeligt, har jeg næsten fastslåegt

Fra : Andropov

Dato : 23-02-04 18:33

Bo Warming skrev:

>At afskylle under hanen er mindre tidskærvende end at åbne et nyt
kondom

Men det må vel skulle sprittes eller noget i den retning. Gad vide om
der i det hele taget er nogen som genbruger kondom.....

>Ingen ved hvor meget sexdrift spoleres af ppiller
>Ingen dobbeltblindtest er udført

Mange kvinder er vel startet deres sexualliv med at drengene har brugt
kondom så de kan sammenligne med når de er gået over til at bruge
ppiller.

>Ppiller er unødvendige, japanere bruger kondom og rytme - de sikre
dage
>behøves ikke kondom
>Men vestelige læger har løjet rytme usikker

Det er vist lidt kompliceret at regne ud ifølge nedenstående:

"Selve ægløsningen varer 12-24 timer. Ægløsningstidspunktet varierer
fra kvinde til kvinde, da den afhænger af hendes menstruationscyklus.
Hvis en kvinde har en regelmæssig menstruationscyklus (fx 28 dage
mellem den første dag i hver menstruation), så er der en stor
sandsynlighed for, at hendes ægløsning finder sted 12-16 dage efter
menstruationens begyndelse. Dette er gennemsnitskvinden, som disse
beregninger bygger på. Der er altid kvinder, som falder uden for
gennemsnittet og har deres ægløsning før de 12 dage eller efter de 16
dage. Desuden er sæd levedygtigt i op til fem døgn oppe i kvinden.
Dette betyder, at ubeskyttet sex i op til fem døgn før hendes
ægløsning kan medføre en graviditet. Som du kan se, så er det lidt af
et regnestykke, at undgå graviditet uden brug af prævention. En kvinde
kan imidlertid godt finde sit ægløsningstidspunkt. Det er lidt
vanskeligt, da det kræver temperaturmålinger (lige som ved feber) og
at hun studerer sit kussesekret. Ved at gøre dette over en lang
periode (helst et år), kan hun regne sit ægløsningstidspunkt ud."

http://www.enhedslisten.dk/cd.asp?opslag=78

> åbenbart kun bruges til "spiralkvinder" :) , hvis manden skal undgå at
> blive spiddet. Pessar ved jeg så ikke hvor vidt det bliver brugt. Men

>Spiral har aldrig skadet nogens penis

Men der vist nogen som får hudafskrabninger ifølge skribenter i denne
her konference.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-04 19:45

> kondom
>
> Men det må vel skulle sprittes eller noget i den retning. Gad vide om
> der i det hele taget er nogen som genbruger kondom.....

Min far gjorde det før han og min mor blev gift og han var fattig
ingeniørstuderende.
Men køb-og-smid-væk svineriet i vort rige samfund presser folk ud i
overforbrug
Der er ingen sundhedsrisiko, selv hvos man ikke gad afvaske. Skeden er
selvrensende.
Der opstår ikke ny patogener ved at sæd- og slim-rester på et kondom på en
fugtig dag ikke når at indtørre før det genbruges.
Min far fornemmede at efter et par uger gulnede de afvaskede og lufttørrede
kondomer og så kasseredes de.
Men selv med ældede kondomer oplevede han ikke at de gik i stykker

> [...]
> at hun studerer sit kussesekret. Ved at gøre dette over en lang
> periode (helst et år), kan hun regne sit ægløsningstidspunkt ud."

Japanere er ikke så dumme at de bruger tal. De siger at under menstruation
er der ingen risiko for graviditet, og dagene før der kommer slim fra
livmormunden, er også sikre, og så er der et par farlige døgn, og jo mere
ubekvem en evt. graviditet er, jo større sikkerhedsmargin vælger man.
På ægløsningsdagene bruger man kondom - og ingen tror på at det kan fejle.
Fejl sker kun ved at kvinden skifter mening.
Abort er billig og sikker i dette hospitalsmæssigt højtudviklede land, så
skaden er overkommelige hvis rytme ikke virker.
Enhedslisten er sjuskede grænsende til had mod kvinder, når de
mistænkeliggør rytmemetoden ved at beskrive det så kompliceret.
De holder med medicinalfabrikker - det gør hele establishment.

> Men der vist nogen som får hudafskrabninger ifølge skribenter i denne
> her konference.

Tro ikke sådanne historiefortællere - spiral ligger godt gemt inde i livmor
og kommer aldrig i berøring med penis. En fjer blir fem høns - her er der
dog nul fjer, men folk er sladdertanter og opfindsomme.

Fra : Andropov

Dato : 21-02-04 13:26

arc@na skrev:

> [...]

>Hvad mener du så ellers lige, at de venstreorienterede har gjort med
>Folkeskolen siden 1968, hvis ikke de har ødelagt den - og dermed et

De venstreorienterede har sørget for at børnene ikke skal lære
salmevers udenad og i det hele taget udenadslære som at lære hvor de
fleste byer ligger udenad (ting som hurtigt kan findes via gps og
elektronisk kort). Desuden havde lærere sikkert stadig brugt eleverne
til at afreagere på med lusinger o.s.v. hvis ikke det havde været for
de venstreorienterede. Der kan så være enkelte ting som faget
orientering (geografi,historie,biologi slået sammen til et fag) som
ikke var så hensigtsmæssigt. Faget Historie er vist i dag blevet
skrottet.

Fra : arc@na

Dato : 21-02-04 13:48

> [...]
> orientering (geografi,historie,biologi slået sammen til et fag) som
> ikke var så hensigtsmæssigt. Faget Historie er vist i dag blevet

Det er en katastrofe, at flere generationer af unge danskere vokser op
stort set uden at kende det mindste til deres egen historiske baggrund.
Det er bl.a. en af mine hovedanker mod de venstreorienterede pædagoger
og lærere - og det er lige fra børnehave- til universitetsniveau. Samt
mod de regeringer (med De Radikale og venstrefløjen som central
drivkraft) der har gjort denne kulturradikale forfladigelse muligt.

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-04 14:55

In article <40375373$0$95086$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
this@ress.is.invalid says...
> andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in

> Det er en katastrofe, at flere generationer af unge danskere vokser op
> stort set uden at kende det mindste til deres egen historiske baggrund.

Hvorfor er det interessant?

Fra : Lady ESe

Dato : 21-02-04 14:29

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> orientering (geografi,historie,biologi slået sammen til et fag) som
> ikke var så hensigtsmæssigt. Faget Historie er vist i dag blevet

Historie står på skemaet i 3., 4., og 5. klasse med en lektion pr. uge og i
6., 7., og 8. klasse med 2 lektioner pr. uge

Geografi og biologi er kun på skemaet i 7.og 8. klasse med 2 lektioner -
indtil da (fra 1. til 6. klasse) dækkes områderne istedet ind i faget
Natur/teknik.

Orientering har ikke været et fag i folkeskole i flere år

Mvh. Jonna

---

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-02-04 13:31

PerX ... wrote:

> [...]
> for
> DU KOMMER TIL AT BRÆNDE I HELEVDE DIN STANS YNGEL ... negative - hov,

Det skal altså retfærdigvis påpeges at Lars Løkke IKKE er Indremissionsk,
hvilket mange skribenter herinde fejlagtigt tillægger ham: Tværtimod
boykottede han vist så vidt jeg ellers husker NETOP en Gudstjeneste ved
Folketingets åbning, FORDI pågældende præst var indremissionsk.

Under alle omstændigheder kan man nok kalde manden snerpet, men ikke
indremissionsk. Det er ikke automatisk eet og samme.

Anders Peter Johnsen

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-04 21:39

In article <4034ac98$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk says...
> [...]
>
> Under alle omstændigheder kan man nok kalde manden snerpet, men ikke
> indremissionsk. Det er ikke automatisk eet og samme.

Nej ok, godt ord igen *G*

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-02-04 23:27

FreeAgent skriver:

> brug evt powerpost..............
>
> http://www.cosmicwolf.com/power_post_2000.htm
>
> M.v.h.
>
> RaZoR :)

Hvis du har den så kunne du måske brænde to og give dem vidre til to
andre som kan lave to og give dem vidre, og i overmorgen får jeg så syv.