Mat spoiler
Fra : Jim

Dato : 18-02-04 11:44

Hej

Jeg har en plastik spoiler,som med tiden er blevet meget mat i det,har
prøvet div midler men uden hel,er der nogen der kan hjælpe mig! med at få
den sort igen?.

hilsen Jim

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-02-04 12:02

Jim wrote:
> Hej
>
> Jeg har en plastik spoiler,som med tiden er blevet meget mat i det,har
> prøvet div midler men uden hel,er der nogen der kan hjælpe mig! med at få
> den sort igen?.

Du siger både mat og sort, mener du falmet og grå-hvid?
Er den lakeret?

På min gamle Ascona (må hun hvile i fred) gav jeg det ulakerede
kofangerplastic et par gange skosværte når det så for falmet ud.
Skosværte fordi det fås i et passende antal nuancer og hæfter godt.

--
Roberto Saldo

Fra : Jim

Dato : 18-02-04 19:31

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kofangerplastic et par gange skosværte når det så for falmet ud.
> Skosværte fordi det fås i et passende antal nuancer og hæfter godt.

Den er falmet/gråvid,og den er ikke lakeret.

Fra : Glenn S.

Dato : 18-02-04 20:06

> få

Prøv at tage en varmepistol og før den med let hånd over den...
Så skal du bare se løjer.. Det VIRKER !!

Lad mig/os endelig få en tilbagemelding

Mvh. Glenn

Fra : Mikkel

Dato : 19-02-04 21:03

Hey...
Mal den??? Slib den ned, giv den grunder, og mal den. Ellers kan du prøve med
turtlewax eller sonax polerings midlel skal bare lægges nogle kræfter i det så kan
den godt blive sort igen :)

Hilsen Mikkel

"Mat spoiler"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.164.74.161)