Linksys BEFSX41 - VPN og remote desktop
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-02-04 10:15

hej,

Har Linksys BEFSX41 samt anvedner Win2Ksrv.

Har været nød til at reesette min router - og nu kan jeg desværre ikke finde
mine skærmprints f.s.a opsætningen i routeren omkring VPN og remote desktop.

Kan I hjælpe mig: hvilke porte åbnes samt hvilken TCP/UDP:

Har opsat port 1723 TCP og UDP men hvordan var det så med GRE47 - var det
også en port ? ...er godt klar over, at vi taler om en protokol, men hvordan
gør jeg i relation til routeren.

Mit problem er, at jeg godt kan oprette VPN forbindelse til serveren, men
jeg kan ikke få forbindelsen via remote desktop til serveren (bliver ikke
logget på). Får svaret, at der ikke kan skabes forbindelse.

Direkte på lAN er der ingen problemer. Ej heller probleemr hvis jeg går uden
om routeren direkte far mit kabelmodem til netkort.

Og til slut: i roteren, skal der opsættes triggerinerval ? har så jeg hsker
haft det sat til In/Ud 1723-1723 samt 50-50 og 500-500.

Håber I kan / vil hjælpe mig - tak.

Torben Brøndum