Unlock af Nokia.
Fra : John Frandsen

Dato : 18-02-04 09:36

Hej gruppe!

Hvordan er det nu at man får de bogstaver frem på Nokiaen når man skal
unlocke?

Jeg kan huske at det er noget med at trykke hhv. 2, 3 og 4 gange på en af
tasterne, men jeg har glemt hvilke!
Kan noget her i gruppen hjælpe?

På forhånd tak

--
Mvh John
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : L@rs

Dato : 18-02-04 09:49

www.unlock.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 18-02-04 12:21

"L@rs" <lars@kryger.net> skrev i en meddelelse

> www.unlock.dk

Nu gik spørgsmålet jo nærmest på hvilke taster man skulle trykke på - og
ikke så meget hvor man kunne betale for at få dem trykket

ot.: Jeg ser at du ikke har sløret din mailadresse... Giver det ikke tonsvis
af spam?

Mvh John

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-02-04 10:15

John Frandsen griflede i news:c0v7he$chg$1@news.net.uni-c.dk:
> Hvordan er det nu at man får de bogstaver frem på Nokiaen når man skal
> unlocke?

Den med * og + på .... Men du kunne da bare have prøvet dig frem med dem
alle? altså først trykket 4 gange på 1, så 2 osv.... så havde du da hurtigt
fundet den ...

--
Hygge...
Daniel

Fra : John Frandsen

Dato : 18-02-04 12:22

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> Den med * og + på ....
Thanks!

> Men du kunne da bare have prøvet dig frem med dem
> alle? altså først trykket 4 gange på 1, så 2 osv.... så havde du da
hurtigt
> fundet den ...

Hvorfor tænkte jeg da ikke selv på det! Det kan da kun have taket en time
eller 3

Mvh John

Fra : DonE

Dato : 18-02-04 15:17

John Frandsen fandt sit tastatur og skrev:
> [...]
> unlocke?
>
> Jeg kan huske at det er noget med at trykke hhv. 2, 3 og 4 gange på
> en af tasterne, men jeg har glemt hvilke!

P: tryk på "*" knappen 3 gange
w: tryk på "*" knappen 4 gange
+: tryk på "*" knappen 2 gange

--

/DonE

Fra : John Frandsen

Dato : 18-02-04 21:22

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> P: tryk på "*" knappen 3 gange
> w: tryk på "*" knappen 4 gange
> +: tryk på "*" knappen 2 gange

Hejsa Don (Hvilket jeg faktisk blev kaldt det meste af min barndom

Tusinde tak for hjælpen!

Mvh John