Beregning af fugtug lufts viscositet??
Fra : Kurt Dunder

Dato : 17-02-04 14:48

Hej

Vand får jo en højere viskositet, hvis det er fugtigt. Men hvordan beregnes
denne viskositet?? Jeg har prøvet på denne side
http://www.h4-engineering.de/e_OnlineHumidCalc.html men den ville ikke
loade i min maskine (mangler Java).
Er der en der har de vise sten i denne henseende

Dunder

Fra : Lars Funck

Dato : 17-02-04 15:00

"Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Vand får jo en højere viskositet, hvis det er fugtigt.

Huh?

MVH

Lars

Fra : PM

Dato : 17-02-04 15:24

Lars Funck wrote:
> "Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Huh?
>
> MVH
>
> Lars

JA her lærer man sandeligt noget nyt, næsten hver dag. Mon tungt vand som
sirup?

PM

PS Nu har en tør whisky endelig fået mening for mig..... den ka man nelig
blive fugtig af

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-02-04 16:24

"Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> skrev i en meddelelse men
den ville ikke
> loade i min maskine (mangler Java).
> Er der en der har de vise sten i denne henseende

Installer Java

Fra : mj

Dato : 19-02-04 21:50

via www.java.com