Fortrydelsepille
Fra : Søren Hansen

Dato : 17-02-04 09:20

Hej

Jeg kom til at tænke på, hvad der ville ske hvis en mand spiste et sæt
fortrydelsespiller som jo er lavet til kvinder?

Fra : Lars Funck

Dato : 17-02-04 10:20

"Søren Hansen" <ingen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kom til at tænke på, hvad der ville ske hvis en mand spiste et sæt
> fortrydelsespiller som jo er lavet til kvinder?

Han ville måske fortryde det

MVH

Lars

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-02-04 11:32

> Han ville måske fortryde det

Søgt, men fortjener stadig en LOL

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Brian Bjørn

Dato : 17-02-04 16:51

On Tue, 17 Feb 2004 09:20:02 +0100, "Søren Hansen"
<ingen@invalid.invalid> wrote:

>Jeg kom til at tænke på, hvad der ville ske hvis en mand spiste et sæt
>fortrydelsespiller som jo er lavet til kvinder?

Ingenting. Pillerne indeholder et hormon, der normalt virker på
livmoderslimhinden, og sådan en har mænd jo ikke. Bivirkningerne vil
man dog sikkert godt kunne se: Kvalme, opkastning, brystspænding,
hovedpine, træthed, svimmelhed.

--
Brian Bjørn, stud.med.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-02-04 16:56

>Bivirkningerne vil
> man dog sikkert godt kunne se: Kvalme, opkastning, brystspænding,
> hovedpine, træthed, svimmelhed.

Tilføj en knivspids hysteri og du har en kop PMS

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-02-04 21:28

Trygleren [9000] wrote:

> Tilføj en knivspids hysteri og du har en kop PMS

Hvis man skal lave PMS, tror jeg at man skal tilsætte mere end en knivspids
hysteri...
Hvis du spiser en fortrydelsespille og får PMS vil du /ihvertfald/ fortryde
det

mvh.
Martin Jørgensen