Bedste bil spil?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-02-04 02:17

Hejsa.

Hvad er det bedste bil/formel 1 spil i øjeblikket, har Grand Prix 3.

Mvh.

Jesper

Fra : Peter C.

Dato : 18-02-04 08:40

"Jesper Hansen" <jesperhansen@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Hvad er det bedste bil/formel 1 spil i øjeblikket

Grand Prix Legends
Se mere på www.dgpls.dk

(men.....det kommer jo nok an på hvem du spørger)

MVH Peter C:\

Fra : Freeliner

Dato : 18-02-04 16:43

Wed, 18 Feb 2004 02:17:00 +0100, Jesper Hansen
<jesperhansen@NOSPAMstofanet.dk> skrev:

> Hejsa.
>
> Hvad er det bedste bil/formel 1 spil i øjeblikket, har Grand Prix 3.
>
> Mvh.
>
> Jesper

bedste bilspil jeg har kørt i årvis, Live for Speed.. kan bare ikke rose
det nok, det er et net barn lavet af 3 gutter og kan kun købes på
nettet... der er en demo, er kanon online.. prøv prøv

demo..

http://www.liveforspeed.net/file_rsc.php?name=LFS_S1E_DEMO.zip

Forum..

http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=205

--
Freeliner

Fra : Dorph

Dato : 18-02-04 19:29

> [...]
> det nok, det er et net barn lavet af 3 gutter og kan kun købes på
> nettet... der er en demo, er kanon online.. prøv prøv

----------
Tjae rimeligt imponerende må man sige..

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-02-04 19:11

> Hejsa.
>
> Hvad er det bedste bil/formel 1 spil i øjeblikket, har Grand Prix 3.
>
> Mvh.
>
> Jesper

Hvad med Grand Prix 4

Kurt

Fra : Karsten Borchers

Dato : 18-02-04 19:55

EA's F1 Challenge er heller ikke at kims af, især ikke med det gigantisk
antal af mods der er kommet og udkommer til det.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?f=478

/ Borchers