Hvordan laver jeg en betalingsside?
Fra : Nighthawk

Dato : 16-02-04 17:59

Hej NG,

Jeg skal lave en side hvor man skal kunne købe nogle fotos over internettet.
Jeg havde tænkt mig at det skulle foregå ved at man putter de billeder man
vil købe ned i en indkøbskurv og så går til kassen - agtigt.
Men hvordan griber man det an? Der skal kunne købes via dankort.

Help please

Lars D@lby

Fra : Sverri M Olsen

Dato : 16-02-04 19:45

> [...]
> vil købe ned i en indkøbskurv og så går til kassen - agtigt.
> Men hvordan griber man det an? Der skal kunne købes via dankort.

Please spør i php-afdelingen..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Marcussen

Dato : 16-02-04 19:48

Nighthawk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> vil købe ned i en indkøbskurv og så går til kassen - agtigt.
> Men hvordan griber man det an? Der skal kunne købes via dankort.

Kig evt. her: http://pay.freeway.dk/

mvh
Claus Marcussen

Fra : steffen martin

Dato : 16-02-04 20:11

"Claus Marcussen" <claus.marcussen.NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kig evt. her: http://pay.freeway.dk/
>
> mvh
> Claus Marcussen

Et forslag: lav en engelsk side og brug paypal.com som betalingsmåde :) På
den måde får du også et større 'marked'.

vh
Steffen

--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.urbanpoor.com

Fra : John

Dato : 16-02-04 20:33

steffen martin <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev bla:

> [...]

Mener at kunne huske at PayPal tager sig ekstra godt fortjent på deres
ydelser

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-02-04 20:55

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in

> Et forslag: lav en engelsk side og brug paypal.com som
> betalingsmåde :) På den måde får du også et større 'marked'.

Så er en dansk side med ewire nok bedre.

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/