keyboard lock
Fra : asbjoern brandt

Dato : 16-02-04 17:55

Jeg har hørt at man skulle kunne kode en tastaturlås som forbyder
brugere at bruge ctrl, alt, shift og evt. et par knapper mere.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan for at gøre det bare en
smule sværere at stjæle fra min side. Samtidig kunne jeg godt
tænke mig at vide om nogen af jer kender en refreshfunction som
ikke ligger i <body onload="xxx">

Mvh Asbjørn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-02-04 19:30

asbjoern brandt <asbjoernbrandt@hotmail.com> wrote in

> [...]
> brugere at bruge ctrl, alt, shift og evt. et par knapper mere.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan for at gøre det bare en

Ærlig talt, drop det - det er *umuligt* at undgå folk kan se din kode
og der er sikkert intet i den der er værd at beskytte. Kan folk se
din side kan de se din kode og gemme dine billeder. Dem der vil se
det kan finde ud af at omgås dine spærringer.

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-02-04 19:35

asbjoern brandt wrote:
> Jeg har hørt at man skulle kunne kode en tastaturlås som forbyder
> brugere at bruge ctrl, alt, shift og evt. et par knapper mere.

Det skal nok hjælpe, for så er der ingen der gider at besøge din side

(Alt Tab skifter mellem programmer i Windows og Alt Ctrl Del er tit
brugt til at lukke en computer

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan for at gøre det bare en
> smule sværere at stjæle fra min side.

Hvis det ikke må hentes ned på brugerens maskine, så skal du ikke lægge
dit materiale på nettet. Når det er på brugerens maskine har du ikke en
chance for at "beskytte" dit materiale.

Diverse måder at gøre det bare lidt besværligt er rammer også nogle
meget brugte funktioner i IE, så det kan ikke anbefales. Dem der vil
"stjæle" stjæler, og de griner sikkert kun over de ynklige scripts som
nogle bruger. Du rammer kun "uskyldige" gæster, som ikke ved hvorfor
deresx browser opføre sig mærkligt.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Claus Marcussen

Dato : 16-02-04 19:41

asbjoern brandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> smule sværere at stjæle fra min side. Samtidig kunne jeg godt
> tænke mig at vide om nogen af jer kender en refreshfunction som

Hej.

Alt hvad kan læses - kan også ses

Derfor kan intet skjules på nettet - du kan gøre det svært (måske
næsten umuligt), men medmindre du har opfundet den "ekstra" dybe
tallerken, så lad vær med at bekymre dig om det.

mvh
Claus Marcussen

Fra : from south

Dato : 16-02-04 19:59

"asbjoern brandt" <asbjoernbrandt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> smule sværere at stjæle fra min side. Samtidig kunne jeg godt
> tænke mig at vide om nogen af jer kender en refreshfunction som

Den må være noget særligt din site. Hvis jeg var så god, ville jeg da
vise alle det, bare for at prale. Men jeg kan da leve med det jeg laver,
og hvis folk vil låne lidt, så kan jeg da kun blive stolt. Men sådan er
der jo så meget. Mvh Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-02-04 02:00

> [...]

> brugere at bruge ctrl, alt, shift og evt. et par knapper mere.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan for at gøre det bare en

Prøv at læse denne side:

http://www.html-faq.dk/1014.asp

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 22-02-04 21:31

asbjoern brandt wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan for at gøre det bare en
> smule sværere at stjæle fra min side.

Froggie's Law: If you think you have to hide your source, it's a sure
bet you have nothing worth hiding.

   <http://www.allmyfaqs.com/faq.pl?Hide_source>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/