gå fra popup - tilbage til sin "main"
Fra : p_r

Dato : 15-02-04 22:39

Hey der

Jeg har lavet et site hvor at nogle af siderne skal komme op som pop up -
det virker fint
men hvordan skal koden være på pop up'en, hvis jeg vil have at man klikke
sig tilbage til den side hvor
den kom fra - altså ikke åbne i sig selv, eller _blank, men simpelthen gå
tilbage en gang?

tak -

-p

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-02-04 23:03

"p_r" <not@an.email> skrev i

> [...]
> sig tilbage til den side hvor
> den kom fra - altså ikke åbne i sig selv, eller _blank, men simpelthen gå

Det kan du se demonstreret her:

http://hjem.get2net.dk/egin/sjov.htm#under

Klik på livremmen. Kig i kildekoden på pop-up'en

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 01:38

"Erik Ginnerskov" skrev i en meddelelse:
> Det kan du se demonstreret her:
>
> http://hjem.get2net.dk/egin/sjov.htm#under
>
> Klik på livremmen. Kig i kildekoden på pop-up'en

Hej Erik
Jeg var mere interesseret i vittighederne end i kildekoden, men jeg havde et
problem.... hver gang jeg ville køre ned v.h.a. scrollbaren forsvandt
vinduet og jeg måtte åbne på ny.
Det er vel ikke meningen?

--
Hilsen
Mia

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-02-04 02:16

"Mia J" <sluddermor> skrev

> [...]
et
> problem.... hver gang jeg ville køre ned v.h.a. scrollbaren forsvandt

Det har jeg aldrig observeret. Kan du ikke forklare nærmere, hvad du gjorde
hvor og med hvilken browser.
Jeg har afprøvet i IE 5.5 og 6, Netscape 6 og 7, Mozilla 1.2 og 1.5, Opera 6
og 7.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 10:58

> [...]
> hvor og med hvilken browser.
> Jeg har afprøvet i IE 5.5 og 6, Netscape 6 og 7, Mozilla 1.2 og 1.5, Opera

Hej igen
De popupvittigheder der "ligger under bæltestedet" kan jeg kun læse ved at
bruge scrollhjulet på min mus (heldigt jeg har et), hvis jeg klikker på
vinduet (uanset hvor) lukker vinduet ned.
Jeg har den nyeste IE.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-02-04 13:50

"Mia J" <sluddermor> skrev

> [...]
> bruge scrollhjulet på min mus (heldigt jeg har et), hvis jeg klikker på
> vinduet (uanset hvor) lukker vinduet ned.

Det kan vi ikke ha'. Det må der forskes i.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 11:10

> [...]
> hvor og med hvilken browser.
> Jeg har afprøvet i IE 5.5 og 6, Netscape 6 og 7, Mozilla 1.2 og 1.5, Opera

Den forrige fik jeg vist sendt lidt hurtigt afsted, men jeg ville lige ind
og afprøve om de både forsvandt ved højre- og venstreklik og det gjorde de.

--
Hilsen
Mia