Style settings på Dropdown boks (<sel
Fra : Michael Dahl

Dato : 14-02-04 00:10

Hvordan ændrer man indstillingerne for knappen med pilen på en dropdown
box? (<select></select>).
Altså den knap man trykker på når man "folder" en dropdown box ud. Har
ingen anelse for om den har et navn eller ej. :)
Har prøvet de style properties som gælder for scrollbars, men de virker
ikke.

--
Michael Dahl // theProphecy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-02-04 01:14

Michael Dahl <newsgroup@freeriders.invalid> skrev :

>Hvordan ændrer man indstillingerne for knappen med pilen på en dropdown
>box? (<select></select>).

Det kan ændres i styresystemets opsætning, du kan ikke ændre det
med kode på hjemmesiden.

Du kan gøre det på en pseudodropdownboks lavet med <div> og
overflow (i de browsere som understøtter MS scrollbarcolor).
--
Knud

Fra : Michael Dahl

Dato : 16-02-04 03:33

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
>
> Du kan gøre det på en pseudodropdownboks lavet med <div> og
> overflow (i de browsere som understøtter MS scrollbarcolor).
Damn.. :(
Men okay, det var da forsøget værd. :) Har hellere ikke kunnet finde det
mindste herom, men tænkte at jeg hellere lige måtte tjekke om nogen
havde fundet en smart måde at gøre det på! Eller "fixe" det på! :)

--
Michael Dahl // theProphecy

TPC - theProphecy Software

mobile:    28 73 05 79