script for vand?
Fra : Susan Jensen

Dato : 13-02-04 13:18

Hejsa

Er der nogen der har en ide´ til hvordan sciptet ser ud for vand
på en side.. se eks. her: http://www.hughescustombaits.com/
Eller nogen der kende en webside hvor man kan se hvordan?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh. Susan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Falcon

Dato : 13-02-04 13:40

Susan Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> på en side.. se eks. her: http://www.hughescustombaits.com/
> Eller nogen der kende en webside hvor man kan se hvordan?

Du skal bruge en CLASS fil

<applet code="AnWater.class" id="lake" width="300"
height="300">
<param name="image" value="791014-1.jpg">
</applet code>

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-02-04 13:40

Susan Jensen skrev:

> Er der nogen der har en ide´ til hvordan sciptet ser ud for vand
> på en side.. se eks. her: http://www.hughescustombaits.com/
> Eller nogen der kende en webside hvor man kan se hvordan?

Det står sådan set højt og larmende i kildekoden til appletten:

http://anfyteam.com

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-02-04 11:37

Susan Jensen skrev:

> Er der nogen der har en ide´ til hvordan sciptet ser ud for vand
> på en side.. se eks. her: http://www.hughescustombaits.com/

Det er IKKE et script, det er en applet. Den tager en evighed om at
loade, jeg er "pilet af" forlængst!

Derudover så skal du være opmærksom på at medmindre man har en netbank
der kræver det så har man ofte _ikke_ java - dels af sikkerhedsårsager,
og dels fordi den _ikke_ leveres med som default på alle WinXP-pakker,
og den kan faktisk være ret kinky at installere på kombinationen MSIE6-XP.

Når man ikke har java så tager det lidt kortere tid, og typisk kommer
der en grim grå boks frem på skærmen.

Som alternativ vil jeg anbefale en flash-animation, som tager kortere
tid at loade, og er lettere+sikrere at installere.

mvh

Jesper Brunholm