Billig forsikring på USA bil.
Fra : A.Janas

Dato : 17-02-04 22:05

Er der nogle som kan hjælpe med navnet på et forsikrings-selvskab som tegner
billige forsikringer på USA biler...??

Det drejer sig om en forsikring på en Chevrolet Astro van.

Den billigste jeg selv har kunne finde... var på ca. 16.000 årligt... det må kunne
gøres billigere.. der er jo en del af dem....

Mvh. A.Janas.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.61.132.156)

Fra : A.Janas

Dato : 17-02-04 22:13

Og de Kr: 16.000.- er kun for ansvar...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-02-04 09:04

A.Janas wrote:
> Og de Kr: 16.000.- er kun for ansvar...

Og hvor gammel er du?
Skadefri år?
Hvor i landet?

Hvis du bor i kbh centrum og er 18 år er det pissebilligt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-02-04 23:31

Hør mærkeklubben ad. Det kan være at et medlemsskab dér er vejen til
billigere forsikring. Jeg ved positivt at det er tilfældet med Corvetter.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Ted

Dato : 18-02-04 14:32

Prøv evt også at stille spørgsmålet i forummet på www.smallblock.dk

Teddy

Fra : A. Janas.

Dato : 18-02-04 20:43

"Re: Billig forsikring på USA bil."

Fra : Palle S.

Dato : 18-02-04 21:42

> [...]
må kunne
> gøres billigere.. der er jo en del af dem....

Min 89- Astrovan på hvide plader koster 6500- om året med det samme beløb i
selvrisiko

venligst

Palle

Selskabet hedder alm.Brand

Fra : "-

Dato : 18-02-04 23:01

Mine forældre havde deres 94'er astrovan forsikret hos Alm. Brand med kasko
og friskade til 5200 helårligt, dog sammen med hus og indbo osv. De er
elitebilister skal nævnes

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-