Kontant - Axelmusic
Fra : Rune Jensen

Dato : 17-02-04 21:57

Det var det underligt at de viste axelmusic's hjemmeside - club racoon
i optakten til deres program i næste uge, omhandlende at man ikke fik
sine varer eller man fik de forkerte.
Det omhandlede vist internet-handel
Synes da ikke jeg har hørt nogle der har haft problemer med club-racoon,
inklusiv undertegnet
Eller er jeg helt skævt på den?

Rune Jensen

Fra : Lars Petersen

Dato : 17-02-04 22:00

Jeg har kun haft positive oplevelser med Axel. Kanon service de giver, imo

/lars

Fra : Jess Møller

Dato : 17-02-04 22:03

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i en meddelelse
> Eller er jeg helt skævt på den?

Tror forhåbentlig at det er en fejl, så samme udsendelse.
Har handlet der rigtig mange gange og aldrig haft problemer, hverken på den
ene eller anden måde.
Men nu får vi at se når udsendelsen kommer...

Har sådan set aldrig synes at Kontanten var et særligt godt
forbruger-program...

Jess Møller

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-02-04 22:13

Jess Møller wrote:

> [...]
> ene eller anden måde.
> Men nu får vi at se når udsendelsen kommer...

Ja, men jeg kunne forstille mig at det måske havde noget med DVDpusheren
at gøre. Men da deres side jo ikke rigtigt er tilgengænglig længere,
brugte de nok bare en anden side.
Jeg synes også deres service er fremragende

> Har sådan set aldrig synes at Kontanten var et særligt godt
> forbruger-program...

Jeg synes nu egentlig at programmet er ret godt, men det er en lidt
dårlig teaser de lavede, hvis det rent faktisk ikke har noger med axel
music at gøre. Det er jo lidt dårlig reklame, selvom det er jo nok lidt
svært for uvidene at se det er den side, så det betyder nok ikke det store.
Ellers skal jeg med glæde stille op og at komme med gode udtalelser :)

Rune Jensen

Fra : Svend Emil

Dato : 18-02-04 21:58

> [...]
store.
> Ellers skal jeg med glæde stille op og at komme med gode udtalelser :)

Men så skriv da endelig til dem... ( kontant@dr.dk)
Synes også det er lidt forkert hvis alle folk kun skriver ind med deres
klager, hvis der samtidig er mange der har positive erfaringer med
pågældende firma.

--
--- Svend Emil ---

Fra : Champion

Dato : 18-02-04 10:23

Jess Møller wrote:

> Har sådan set aldrig synes at Kontanten var et særligt godt
> forbruger-program...

Hvorfor?

Fra : Jess Møller

Dato : 18-02-04 10:35

"Champion" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Fordi værten på Kontant (Mette Vibe Utzon) ikke virker særlig saglig.
Hun har en tendens til at tviste svar og spørgsmål, og de gæster der
interviews får aldrig lov til at tale færdig, for det skal ih skal gå så
stærkt...
Hvis man kunne udvide udsendelsen til 1 time og så få nogle flere emner med.
Eller de kunne fokusere noget mere på de enkelte emner.
Der er for meget Ekstra Bladet over Kontant.

Da hun lavede Bommerang på TV2, var hun helt klart bedre...

Jess Møller

Fra : Champion

Dato : 18-02-04 11:02

Jess Møller wrote:

> [...]
> Hun har en tendens til at tviste svar og spørgsmål, og de gæster der
> interviews får aldrig lov til at tale færdig, for det skal ih skal gå

På den anden side er det "ofrene" siger bare standardsvar,
almindeligheder og hælden vand ud af ørene, i stedet for
at komme til sagen og få svaret på spørgsmålene.

> Hvis man kunne udvide udsendelsen til 1 time og så få nogle flere
emner med.
> Eller de kunne fokusere noget mere på de enkelte emner.
> Der er for meget Ekstra Bladet over Kontant.

Udsendelsen virker i hvert fald lidt jappet,
om det ville hjælpe, at udvide ved jeg ikke.
Udsendelsen igår feks, hvad kunne være lagt på her?
Måske kunne en udtalelse fra Ankenævnet for Forsikring
have været interessant?

Fra : Jess Møller

Dato : 18-02-04 14:02

"Champion" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse
> På den anden side er det "ofrene" siger bare standardsvar,
> almindeligheder og hælden vand ud af ørene, i stedet for
> at komme til sagen og få svaret på spørgsmålene.

Ja, det har du så også ret i, men "ofrene" har jo kun 4-5 min.
Så er der ikke meget tid til at redegøre for konkrete sager.
Så hjælper det ikke at værten konstant afbryder, fordi hun har nogle
spørgsmål som hun bare skal igennem med. Som til gengæld er de samme
"dybdegående" spørgsmål fra program til program

Forbrugerprogrammer er kanon, men lige netop Kontant kommer aldrig i ind til
benet af tingene og virker derfor meget overfladisk og forhastet.
Emnerne fejler ikke noget, men savner mere indhold, baggrund og flere parter
i sagerne
Et program som Rapporten savner jeg, det var sgu' journalistik

Jess Møller

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 17-02-04 22:12

> [...]
> Det omhandlede vist internet-handel
> Synes da ikke jeg har hørt nogle der har haft problemer med club-racoon,

De viste ikke noget med navn eller logo fra siden, men for os har brugt
sitet ofte var det jo ikke svært at se at det var axelmusic :)

Jeg håber da bare at det var et tilfældig eksembel og ikke at de skal hænges
ud for et eller andet næste uge, for jeg har jeg ihvertfald kun haft gode
oplevelser med den butik og det samme gælder for alle dem jeg kender som har
handlet der.

Var det iøvrigt overhovedet reklame for næsten uges program?
Var det ikke blot et spot for at få folk til kontakt dem med dårlige
oplevelser fra online handler?
Man kunne jo forstille sig at de er på jagt efter flere "DVD-pushere" :)

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-02-04 22:31

[SNIP]
> [...]
> oplevelser fra online handler?
> Man kunne jo forstille sig at de er på jagt efter flere "DVD-pushere" :)

Det har du ret i...min fejl
så/hørte vist ikke ordenligt efter...alle de satans øl :)
Men hvad skal man ellers lave i Esbjerg?
Nå det blev vist lidt OT :)

Rune Jensen

Fra : HKJ

Dato : 17-02-04 22:19

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> wrote in message
> [...]
> Det omhandlede vist internet-handel
> Synes da ikke jeg har hørt nogle der har haft problemer med club-racoon,

Jeg syntes også de plejer at være pålidelige.
Jeg har dog en gang fået en forkert DVD, men da jeg havde overvejet at købe
den film, beholdte jeg den og bestilte bare igen, så jeg har ikke prøvet
hvor gode de er til at behandle fejlleveringer.

Fra : gilbert gilbertsen

Dato : 17-02-04 23:33

så jeg har ikke prøvet
>hvor gode de er til at behandle
>fejlleveringer.

Jeg har fået flere film forkert af axel music, men efter at have
kontaktet dem har jeg bare skulle sende dem tilbage og så fået de
rigtige men to gange hvor jeg har fået forkert har de sagt at jeg
bare skulle beholde filmene og de så ville sende de andre hvilket
de så gjorde, se det god service.

MVH

Gilbert

Mine film
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bubbafet

Fra : Sten Faurschou

Dato : 18-02-04 13:02

Det kommer vel ikke udelukkende til at handle om DVD køb. Jeg har ellers
hørt meget dårlige rygter om Shopman.dk Mon ikke Shopman.dk vil være et
oplagt internet firma, der vil kunne blive behandlet i Kontant, hvis det har
noget på sig?