Plastlomme til forrude...??? (Parkeringsko~
Fra : Brian Thomsen

Dato : 17-02-04 21:38

Hej alle

Jeg har et plast-parkeringskort (kreditkortstørrelse) fra
CarPark, som tilsyneladende har en aftale med den
ejendomsadministration jeg lejer mig ind hos.
Men kortet har en kedelig tendens til at forsvinde fra
forruden under kørsel, og det kan hurtig blive en dyr
forglemmelse, hvis den ikke er at finde i forruden. Derfor
er jeg på jagt efter en plastlomme i den størrelse der kan
klæbes på den indvendige side af forruden... Jeg har set den
i andre bilisters forruder i ny og næ, hvorfor jeg ved at
denne findes.
Er der nogle af jer der ved hvor sådan en kan skaffes?

Mvh.

Brian Thomsen
8000 Århus C

PS: Jeg har spurgt hos ejendomsadministrationen, men
desværre uden held

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 21:44

Hvad med at spørge i en bank? de har da haft de der plastiklommer i den
størrelse. Så klæber du den bare på ruden?

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 21:45

Eller du tar sådan en plastik lomme man bruger til a4 papir og klipper ud i
den størrelse du skal bruge, så er den i det mindste transparent nok til man
kan se hvad der står. Kan ikke se problemet kan være så stort

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-04 22:04

Kenneth Fritz wrote:
> [...]
> klipper ud i den størrelse du skal bruge, så er den i det mindste
> transparent nok til man kan se hvad der står. Kan ikke se problemet

Måske man gerne ville have at det så bare så lidt ordentligt ud,
hvis det som jeg opfatter det skal sættes fast synligt i bilen.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 22:36

Hej Brian,

De to jeg har siddende i min bil har jeg fået fra henholdsvis Frederiksberg
kommune, og City parkering i.fm. med p-tilladelser, så prøv evt. og hør
carpark ad, eller evt. ejendomsadministration.

Mvh.
Dannie

Fra : Brizz

Dato : 17-02-04 23:22

> så prøv evt. og hør
> carpark ad, eller evt. ejendomsadministration.

>PS: Jeg har spurgt hos ejendomsadministrationen, men
>desværre uden held

Mvh Brian

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 23:32

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Ja, så kan jeg lære også, at kigge under underskriften.

Dannie

Fra : Flemming

Dato : 17-02-04 23:16

Brian Thomsen wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har et plast-parkeringskort (kreditkortstørrelse) fra
> CarPark, som tilsyneladende har en aftale med den
> ejendomsadministration jeg lejer mig ind hos.

Dobbeltklæbende tape, og bag på bak spejlet, så er du også fri for at se på
det selv

--
Mvh. Flemming

Fra : Henning

Dato : 17-02-04 23:24

On Tue, 17 Feb 2004 21:37:32 +0100, "Brian Thomsen"
<brian-th@REMOVEtiscali.dk> wrote:

> [...]
>denne findes.
>Er der nogle af jer der ved hvor sådan en kan skaffes?

Jeg har en til min beboerlicens, udstedt af Parkering København. Er
der ikke noget tilsvarende i Århus?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Brian Thomsen

Dato : 18-02-04 10:18

"Brian Thomsen" <brian-th@REMOVEtiscali.dk> skrev:
<SNIP>
> Er der nogle af jer der ved hvor sådan en kan skaffes?

<SNIP>

> PS: Jeg har spurgt hos ejendomsadministrationen, men
> desværre uden held

Jeg prøvede for sjov skyld at ringe til CarPark IGEN, hvor
jeg kom til at snakke med en anden person! Nu kunne det lige
pludselig godt lade sig gøre at få fat i sådan en
plastlomme. Problem solved

Mvh.
Brian T