MRTG på Speedstreamn 5100
Fra : Knakkergaard

Dato : 17-02-04 21:07

Hej NG

Kan det lade sig gøre at få MRTG til at måle trafikken på adsl modemet
Speedstream 5100 ??

Mvh
Daniel

Fra : Søren

Dato : 18-02-04 16:35

Hej Daniel

Routeren skal understøtte SNMP for at den kan gøre det.... uden at jeg har
søgt særlig meget på det kunne jeg ikke lige se at den gjorde det. Men tjek
lige selv efter.

Mvh Søren

PS. Mrtg er det bedste til at overvåge netværk og computerene med !!

Fra : Knakkergaard

Dato : 18-02-04 18:41

Hej Søren

"Søren" <soren@lemvig-infodata.dk> wrote in message
> [...]
har
> søgt særlig meget på det kunne jeg ikke lige se at den gjorde det. Men

Det er kun en brigde, men ifølge:
http://www.costcentral.com/prod/Efficient_Networks/12A-5100-006/738894/0/0 ,
understøtter den SNMP. Så er det vel bare at finde Ip nummeret på den? Er
der nogen der kender denne ?

Mvh
Daniel