Nokia email adresse?
Fra : Masterpuf

Dato : 17-02-04 20:55

Hej

Er der en der ligger inde med email-adressen til nokia dk?

På forhånd tak

Masterpuf

Fra : JMo.

Dato : 17-02-04 21:33

Masterpuf wrote:

> Er der en der ligger inde med email-adressen til nokia dk?

Hvem/hvad skal du have fat i?

Udvikling, HR, Service, Support, Salg?

Fra : Masterpuf

Dato : 17-02-04 22:39

Det er en klage over en Nokia telefon s, så det må vel være service eller
måske support?

Fra : Gunnar007

Dato : 17-02-04 23:00

"Masterpuf" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en klage over en Nokia telefon s, så det må vel være service eller
> måske support?

Normalt klager man til den der har solgt varen til dig. !

Det er nok grunden til du ikke finder e-mail adresser på nokia's side.

Dog kan du jo prøve at kontakte Club Nokia, hvis du har meldt dig og din
'fon til.

--
Hilsen G
Nu er jeg træt af 200 swen mails om dagen.

Fra : JMo.

Dato : 17-02-04 23:11

Masterpuf wrote:

> Det er en klage over en Nokia telefon s, så det må vel være service eller
> måske support?

Hvis det er reparationer, så er det outsourcet til Nokias servicecentre:
Pt. er det i Danmark hhv. TDC's centralværksted i Odense, TeleCare og
Teleservice - hvor sidsnævnte svjv. er klart den største.
http://vvv.teleservice.com
Bemærk dog at Nokia har forholdvis skrappe regler mht. reklamationer -
http://www.nokia.dk/support/phones/pdf/warranty_danish_2003.pdf
"Resten" af en evt. garanti er således en sag mellem dig og din forhandler

Support foregår gennem Club Nokia Careline. De kan kontaktes via
http://www.nokia.dk/support/phones/asknokia.php
eller pr. tlf. 72 29 29 16 hvis du har registreret din telefons serienr,
eller 90 13 00 10 hvis du ikke har.

Selve leveringen af terminaler forgår via NMP CMO som holder til i Kista i
Sverige - men de har også et par medarbejdere siddende herhjemme.

Men ellers prøv at ringe ud til deres reception ude på Frederikskaj. De kan
sikkert guide dig i den rigtige retning - hvis de vil... (de er som regel
meget hurtige til at sige "kontakt din forhandler")
Tlf. nr. 33 29 29 29

Fra : Masterpuf

Dato : 17-02-04 23:41

Jeg prøver lige igen

Jeg spørger om der er nogen der har en email adresse til nokia?

Ikke om det er rigtigt eller forkert at skrive til dem.

Masterpuf

Fra : JMo.

Dato : 17-02-04 23:58

Masterpuf wrote:

> Jeg spørger om der er nogen der har en email adresse til nokia?

Nokia har formodentligt ca. 51.000 email-adresser. Men der er ikke nogen af
dem der fremgår af deres web-site. Det er der jo nok en årsag til.

Hvis man vil have sit budskab igennem til dem, er det nok om at gøre det på
den rigtige måde. Ellers bliver man nok bare ignoreret...

Fra : Masterpuf

Dato : 18-02-04 00:04

Ja det er det der er det smarte, at man ikke har noget bevis på at man har
send noget til dem

Fra : JMo.

Dato : 18-02-04 00:19

Masterpuf wrote:

> Ja det er det der er det smarte, at man ikke har noget bevis på at man
> har send noget til dem

Men har du da prøvet

http://www.nokia.dk/support/phones/asknokia.php

og ikke fået svar, siden du begynder at tale om "beviser" på hvorvidt man
har sendt noget til dem?