Masterpuf wrote:
> Det er en klage over en Nokia telefon s, så det må vel være service eller
> måske support?
Hvis det er reparationer, så er det outsourcet til Nokias servicecentre:
Pt. er det i Danmark hhv. TDC's centralværksted i Odense, TeleCare og
Teleservice - hvor sidsnævnte svjv. er klart den største.
http://vvv.teleservice.com
Bemærk dog at Nokia har forholdvis skrappe regler mht. reklamationer -
http://www.nokia.dk/support/phones/pdf/warranty_danish_2003.pdf
"Resten" af en evt. garanti er således en sag mellem dig og din forhandler
Support foregår gennem Club Nokia Careline. De kan kontaktes via
http://www.nokia.dk/support/phones/asknokia.php
eller pr. tlf. 72 29 29 16 hvis du har registreret din telefons serienr,
eller 90 13 00 10 hvis du ikke har.
Selve leveringen af terminaler forgår via NMP CMO som holder til i Kista i
Sverige - men de har også et par medarbejdere siddende herhjemme.
Men ellers prøv at ringe ud til deres reception ude på Frederikskaj. De kan
sikkert guide dig i den rigtige retning - hvis de vil... (de er som regel
meget hurtige til at sige "kontakt din forhandler")
Tlf. nr. 33 29 29 29