Kia Clavus !!
Fra : simris.

Dato : 17-02-04 20:30

Hej Gruppe !!

Har nogen nærmere kendskab til Kia Clavus, jeg overvejer at købe en fra
98/99 med ca 100000 km på tælleren.

Det ser ud til at man får meget bil for pengene, med massere af udstyr, men
hvad med kvaliteten ?
Reservedele/pris ?
Holdbarhed ?

Hvor kan jeg se test på bilen ?

På forhånd tak ??

Fra : Kim Olsen

Dato : 17-02-04 22:46

> [...]
> 98/99 med ca 100000 km på tælleren.
>
> Det ser ud til at man får meget bil for pengene, med massere af udstyr,

Hej

Kan ikke hjælpe dig ret meget.

Jeg har selv lige købt en Kia Clarus 2,0 GLX - kombi årgang 2000, der har
gået 130000 km.
Men jeg får den først på torsdag.
Jeg har ledt mange steder og kun fundet tests på tyske og rusiske bilsider.

PDF-filen med den tyske test er lagt i dk.binaer.motor

Hilsen

Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 18-02-04 01:21

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe !!
>
> Har nogen nærmere kendskab til Kia Clavus, jeg overvejer at købe en fra
> 98/99 med ca 100000 km på tælleren.
>
> Det ser ud til at man får meget bil for pengene, med massere af udstyr,

Ja det er vist ikke helt forkert.

men
> hvad med kvaliteten ?

Der er jo mange former for kvalitet, er det den tekniske du spørger til?
(holdbarhed/reparationer)

> Reservedele/pris ?
> Holdbarhed ?

Den stikker ikke af i nogen retninger i følge den svenske
maskinskaderapport.

Der er en norsk her http://www.dinside.no/php/art.php?id=4286

> På forhånd tak ??

Med venlig hilsen Kim

Fra : TGD

Dato : 18-02-04 20:05

> [...]
> 98/99 med ca 100000 km på tælleren.
>
> Det ser ud til at man får meget bil for pengene, med massere af udstyr,

EB el Søndagsavisen har vist haft nogen test af KIA og de fik gode
karaktere, specielt var det prisen der var OK de anbefalede at købe KIA
brugt.

Men jeg mener bestemt at KIA næsten fik UG det var kram.

Fra : Henrik B.

Dato : 19-02-04 22:26

TGD wrote:
Søndagsavisen har vist haft nogen test af KIA og de fik gode
:: karaktere, specielt var det prisen der var OK de anbefalede at købe
:: KIA brugt.

Nu kan Søndagsavisens test så heller ikke bruges til en hujende fis.

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 19-02-04 22:25

simris. wrote:
[...]