Hjælp,gode råd,tips eller løsning søges
Fra : Nielsen

Dato : 17-02-04 16:11

Hejsa NG

Mit problem er at 8 ud af 10 gange kan jeg ikke modtage opkald på min
telefon.
Jeg kan godt ringe fra den hele tiden.
Kortet er prøvet i andre telefoner, med samme resultat.
SMS er total håbløs, fik en SMS kl. 18:00 som var afsendt kl. 11:15

Har snakket med Telmore, de siger der ikke er fejl på nettet, og at jeg skal
prøve kortet i en anden telefon i 2-3 dage??

Løsning modtages med kyshånd

Jan

Fra : Sab

Dato : 17-02-04 17:27

Er det en se68i du har, det problem får de nemlig tit. Det skulle hjælpe at
få opdateret softwaren i den....

Fra : Nielsen

Dato : 18-02-04 12:20

Det er en R600

Fra : Sab

Dato : 18-02-04 22:18

Jeg har ikke ret meget forstand på SE, men det lyder som om, det kunne være
en god ide at få softwaren opdateret. Hvis der stadig er garanti, så henvend
dig hos din forhandler, så løser de det...