Robbie Williams fotos søges
Fra : Thomas

Dato : 17-02-04 16:10

Hejsa

Jeg ved ikke om dette er off-topic... Hvis dette er tilfældet undskylder
jeg mange gange. Jeg søger billeder af Robbie Williams, fra hans
koncert på Roskilde Festivallen i 1999.
Jeg har søgt på Google, Roskilde Festivallens hjemmeside, og på
Robbie Williams' egen hjemmeside... Men uden held. De få billeder
jeg har kunnet finde, har været af en meget ringe kvalitet...

Er der nogen herinde der ligger inde med, eller kender en hjemmeside
med, billeder af Robbie Williams, fra Roskilde festival 1999.

Mvh. Thomas

Fra : Jizzip

Dato : 17-02-04 17:21

Hej Thomas her er et bud:
http://www.seboots.com/music/images/robbie-990702-f.jpg

Ellers prøv at søge videre på www.alltheweb.com

Best Regards

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen herinde der ligger inde med, eller kender en hjemmeside
> med, billeder af Robbie Williams, fra Roskilde festival 1999.

---

Fra : Thomas

Dato : 17-02-04 18:27

"Jizzip" <sfcczzph@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas her er et bud:
> http://www.seboots.com/music/images/robbie-990702-f.jpg
>
> Ellers prøv at søge videre på www.alltheweb.com
>
> Best Regards

Hejsa

Tak for buddet... Det er lige netop sådan en CD jeg skal bruge
billedet/billederne
til... Jeg har det cover der, men kvaliteten er for dårlig... Det er
mildest talt grimt
når man printer det ud... :-/
Men jeg vil da lige prøve den anden adresse du kom med der.

Mvh. Thomas

Fra : MetalMickey

Dato : 17-02-04 20:08

Nu skal du se her:

http://www.rockphoto.dk/rockphoto_php/graphics/9507609a.jpg
http://www.rockphoto.dk/rockphoto_php/graphics/9507523a.jpg
http://www.rockphoto.dk/rockphoto_php/graphics/9507116x.jpg
http://www.rockphoto.dk/rockphoto_php/graphics/9507600a.jpg
http://www.rockphoto.dk/rockphoto_php/graphics/9507135x.jpg

De er taget fra www.rockphoto.dk --> 1999 - dag 2

-Thomas

Fra : Thomas

Dato : 17-02-04 22:29

"MetalMickey" <REMOVEthomas@staybeautiful.dk> skrev i en meddelelse
> Nu skal du se her:

> [...]

Tusind tak for adresserne! Det er jo intet mindre end perfekt!!!
Mange mange tak!!!

Mvh. Thomas