NFSU Save fil
Fra : Dilbert

Dato : 17-02-04 13:44

Hvor ligger den?

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 13:50

under local settings i din brugerprofil.
f.eks.
%userprofile%\Lokale indstillinger\Application Data

Fra : Dilbert

Dato : 17-02-04 13:52

dvs. vis jeg har formateret Harddisken, er skidtet væk?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-02-04 13:57

> dvs. vis jeg har formateret Harddisken, er skidtet væk?

Det vil nok være temmeligt sikkert at gå ud fra.

Mvh
Benjamin

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 14:03

Helt sikkert endda.

Jeg har lige ominstalleret mit system sidste weekend, og selvom jeg lavede
backup af dokumener mappen (hvor de fleste spil, såsom max payne, grand
thieft auto etc, gemmer deres spil), så var savegamet væk.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-02-04 14:19

Dilbert wrote:
> dvs. vis jeg har formateret Harddisken, er skidtet væk?

lol

Du har vundet et abonnement på kompjuter for alle.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-02-04 14:26

Dilbert wrote:
> dvs. vis jeg har formateret Harddisken, er skidtet væk?

Jepper. Hvis du kører WinXP (nævner du ikke noget om) ligger savegames og
profiles under C.\Documents and settings\All Users\Application Data\NFS
Underground.

Fra : Sp@cey

Dato : 17-02-04 15:02

"Dilbert" <kladeSLET@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> dvs. vis jeg har formateret Harddisken, er skidtet væk?

JA så er den jo væk under alle omstændigheder

(slaps his forehead) Doh!!
--
Mvh Sp@cey

---

Fra : Dilbert

Dato : 19-02-04 18:34

nu snakker vi altså kun om C-drevet.
kunne være det lå et andet sted også hvor spil mappen lå

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-02-04 18:39

Dilbert wrote:
> nu snakker vi altså kun om C-drevet.
> kunne være det lå et andet sted også hvor spil mappen lå

Det tror jeg desværre ikke, hvis det er WinXP vi snakker om.

Fra : Dilbert

Dato : 20-02-04 14:06

jo, for har man 2 partitioner på sin disk, kunne det lade gøre....

Fra : Dilbert

Dato : 20-02-04 14:06

men ja, det var ikke det heldigste spørgsmål