Plet medicin - hvor tit kan de tåle det?
Fra : Jannie Würtz Sløk

Dato : 17-02-04 13:42

Plet medicin - hvor tit kan de tåle det? for snart 3 uger side købte jeg 2
løvehoveder, Orangda tror jeg de hedder - de har rygfinne. Nå, den ene døde
2 døgn efter jeg fik dem, den anden virker sløj - har på hovedet fået en
hvid plet der lansomt bliver større, og ligledes synes jeg at "Løvemanken"
er svundet lidt ind. Den spiser ikke meget, igår slet intet - De andre fisk
virker upåvirkede/raske bortset fra at der er "noget" der spiser finner på
slørhaler og kampfisk - kan det være scalaren?