primera 2,0 aut årg 97
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 17-02-04 13:03

Har været ude og kigge og prøvekøre overnævnte og har nogle spørgsmål

er sådan en automatgear kasse noget der kan holde i forhold til manuel og er
der nogen der har erfaring med aut i en primera mht holdbarhed mm?

er der ting jeg skal kigge særligt efter på denne model skavanker osv.

skal siges at vi var ude og køre både by,lande og motorvej og der var intet
jeg kunne sætte min finger på mht. det mekaniske. den skiftede gear som den
skulle både ved blød og hård kørsel så gearkassen fejler ikke noget. det
eneste der var galt var airconditionen der lugtede lidt mugen da den blev
startet op så den går jeg ud fra skal renses, eller hvad man nu gør ved den?

ja polo'en er næsten solgt, den skal lige have en fdm test og nysynes, så er
den på vej til en ny ejer

har indhentet tilbud på forsikringen og indtil videre ligger vi på
6800-7000kr som det billigste, med mindre vi samler vores forsikringer så
ryger den ned på en 5600kr men der er ingen der kan forsikre min mc til en
ordentlig pris så det kan de glemme
--
Allan
polo 1,6

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 18-02-04 12:34

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> wrote in
message news:rpnYb.91790$jf4.5749000@news000.worldonline.dk...
> Har været ude og kigge og prøvekøre overnævnte og har nogle spørgsmål

øv er der virkelig ikke nogen der kender noget til den
--
Allan
polo 1,6

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-02-04 12:49

Allan Jørgensen wrote:
> "Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> wrote in
> message news:rpnYb.91790$jf4.5749000@news000.worldonline.dk...

> øv er der virkelig ikke nogen der kender noget til den

Nope men prøv www.carsurvey.org som jeg har stor glæde af, mere
specifikt her:

<http://www.carsurvey.org/modelyear_Nissan_Primera_1997.html>

--
Roberto Saldo

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 18-02-04 13:00

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message
> Nope men prøv www.carsurvey.org som jeg har stor glæde af, mere
> specifikt her:
>
> <http://www.carsurvey.org/modelyear_Nissan_Primera_1997.html>

FED side den er gemt
--
Allan
polo 1,6

Fra : Max

Dato : 18-02-04 12:53

> øv er der virkelig ikke nogen der kender noget til den

Altså jeg har hverken kendskab til Nissans auto-kasser eller 2.0 motoren.
Men...

Jeg kender da lidt til Nissan, svigerforældrene ejer en '97 1,6i og har
gjort det fra ny, de er og har altid været utroligt glade for den og har
ingen problemer med den. De har sågar ikke skiftet udstødning på den endnu.

Jeg ejer også selv en Nissan samme motor bare et andet karosse og så en '95,
den har kørt 215kkm. Jeg har haft den i knap et år og er vældig glad for
den, den er meget pålidelig og har ikke haft nogen problemer med den andet
end at jeg lige har skiftet batt.

Økonomien i min er 12,5-13km/l og jeg synes da at jeg kører vældig frisk(du
kan jo spørge min kæreste

Alt i alt har jeg på fornemmelsen at folk er godt tilfredse med Nissan.

Prøve evt. også at høre på www.nissanklubben.dk

/Max