SATA og raid
Fra : Lou

Dato : 17-02-04 13:27

Hej gruppe

Jeg er begynder inden for opsætning af hardware - så bærover med mig

Problemet er at jeg har købt en computer med raid control og SATA -
MEN jeg kan ikke få det til at køre..jeg har sat en HD i til kun at
køre win - så jeg har 3 HD ialt...Før jeg satte den 3. HD i fik jeg at
vide at der var " no ide hardware detected " det siger den følgelig
ikke mere...
Men computeren crascher og går i blå...

er der nogen der har et forslag ? kan der være et ram problem ?
bundkorrtet er skiftet !
mvh
lou

Fra : Anders Forst

Dato : 19-02-04 13:08

Til Lou

Hvis du skal køre SATA/Raid, skal du sætte den til i din
bios, ellers kan computeren ikke finde noget.

Venligst
Anders

Fra : Lou

Dato : 21-02-04 10:41

"Anders Forst" <anfo@stofanet.dk> wrote in message news:<4034a705$0$18953$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> Til Lou
>
> Hvis du skal køre SATA/Raid, skal du sætte den til i din
> bios, ellers kan computeren ikke finde noget.
>
> Venligst
> Anders

Hej...

Tak, jeg fandt ud af at gå ind i disk manager divice og difinere HD,
så win kunne se den...det vidste jeg ikke lige

mvh
Lou