Realitetssans
Fra : Leonard

Dato : 17-02-04 13:00

Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
realitetssans:
http://fyens.dk/index.php?bfv_pageid=295&bfv_articleid=444242
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Jensn

Dato : 17-02-04 13:15

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
> [...]

Man skal snart være rimelig modig for at bevæge sig ud i trafikken

Jensn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-02-04 13:18

Leonard wrote:
> Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
> realitetssans:
> http://fyens.dk/index.php?bfv_pageid=295&bfv_articleid=444242

Skræmmende, man må formode hun skal til prøve inden hun kan få kortet
igen.

--
Roberto Saldo

Fra : Mikael L

Dato : 17-02-04 13:19

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
> realitetssans:

Hun får det forhåbentlig aldrig nogensinde igen.

Mikael

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 17-02-04 14:54

Et eller andet sted synes jeg faktisk det er ret synd for hende, at hun slet
ikke er i stand til at opfatte hvordan det hele har været. Hovedet må jo
fejle noget, og det ved hun sikkert ikke engang.

Fra : EjS

Dato : 17-02-04 14:50

> Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
> realitetssans:
> http://fyens.dk/index.php?bfv_pageid=295&bfv_articleid=444242

Det er da utroligt at hun nogensinde teoretisk set kan generhverve
kørekortet... Hvis hun havde været en mand skulle hun som ekstrastraf have
haft et spark i bollerne.

MVH EjS

Fra : Max

Dato : 17-02-04 15:22

> Det er da utroligt at hun nogensinde teoretisk set kan generhverve
> kørekortet... Hvis hun havde været en mand skulle hun som ekstrastraf have
> haft et spark i bollerne.

Var det en ung mand under 25 _var_ han blevet hængt !

/Max

Fra : EjS

Dato : 17-02-04 15:25

> Var det en ung mand under 25 _var_ han blevet hængt !

Hvis han ellers havde alle sine sanser i behold ville det være for mild en
straf!

MVH EjS (24 år)

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 17-02-04 15:24

Leonard wrote:
> Her er så endnu en historie om en kørekortsindehaver helt uden
> realitetssans:
> http://fyens.dk/index.php?bfv_pageid=295&bfv_articleid=444242

Jeg er sgu mest nervøs for hvad der sker når hun glemmer hun ikke må køre
mere.... Hendes bil skulle faktisk inddrages i stedet for.
Jeg er 100% sikker på at hun er på gaden igen om et par dage.

Fra : Leonard

Dato : 17-02-04 18:14

"Jesper Thomsen" <x9jep@ATthomsen.mail.dk> wrote:

>Jeg er 100% sikker på at hun er på gaden igen om et par dage.

Ja, hun skal jo ud med aviser ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php