Linksys og XP
Fra : jacob

Dato : 17-02-04 11:53

Jeg har prøvet flere WAP54G og flere XP computere. Men det er samme fejl
hver eneste gang. Altså det virker helt fint på en alm. windows 2000
computer. Men XP der fucker det op. Når man skal installere den medfølgende
software og trykker setup, så kommer setup billeder frem i et halvt sekund,
og forsvinder så igen. Setup programmet vil simpelthen ikke starte op på xp
installationer. Jeg synes det er meget mystisk...... Har andre samme
problem... utility programmet vil hellere ikke installere sig.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 16:50

"jacob" <FJERNMIGjeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> installationer. Jeg synes det er meget mystisk...... Har andre samme
> problem... utility programmet vil hellere ikke installere sig.

Har ikke haft problemer den ene gang jeg instalerede mit.. jeg har så
derefter ikke brugt det da jeg burger den's inbyggede webinterface.. det
nemmer og hurtigere :) ind i en browser og skrive IP'n på wap54g og skrive
pw så har man fuld adgang :)
Hva utility program snakker du om iegentligt ?

Fra : Msp

Dato : 18-02-04 03:18

> [...]
> installationer. Jeg synes det er meget mystisk...... Har andre samme
> problem... utility programmet vil hellere ikke installere sig.

Lyder interessant, jeg har selv lige oplevet det med setup-Cd til en WAP11
også fra linksys.
glæder mig til at høre om der skulle være en forklaring.

Mogens

Fra : jacob

Dato : 18-02-04 08:36

Jamen på APén ligger der en utility mappe, der ligger et setup program, hvor
man kan lave profiler, og se andre apér, som man kan tilslutte sig til. Kan
ikke leve uden det. Jeg kan ikke lide XP´s indbyggede.

Fra : jacob

Dato : 18-02-04 13:41

Jeg fik det til at virke hvis man højre klikker på setup.exe filen og vælger
compatility mode, og vælger nt 4.0