3510i formatering?
Fra : 12unlock.dk

Dato : 17-02-04 10:32

Hej alle
Jeg ved man kan formatere f.eks Nokia 3650 v.h.a koden *#7370# med SIM kort
isat telefonen, men virker den samme kode i alle Nokia DCT4 eller er det kun
i asic 5 modeller?

Mvh. Lars, 12unlock

Fra : Claus Sørensen

Dato : 17-02-04 20:44

Hej Lars

*#7370# og *#7780# er begge koder som stiller telefonen tilbage som da den
forlod fabrikken. Hvis du vil formatere telefonen totalt skal du bruge
Grøn + * + 3. Det skulle virke på alle DTC4. Husk back up inden.

Claus
www.unlock-experten.dk

Fra : Jimmi Odense

Dato : 18-02-04 01:32

*#7370# kan bruges til gendanne frabriksindstillinger på Symbian telefoner,
også kaldet asic 5

*#7780# er til at gendanne fabriksindstillingerne på DCT4 telefoner

Den kambination med "Grøn + * + 3" har jeg aldrig set før og har lige prøvet
på diverse telefoner med intet resultat.!!

--
mvh.
Jimmi - tronik.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 18-02-04 10:14

Tryk: Grøn + * + 3 og derefter samtidig tænd telefonen. Hold alle tre
knapper nede indtil der står formatering i display. Den skulle virke på fx.
Nokia 3650 og 6600(ASIC 5). *#7370# og *#7780# er efter mine oplysninger til
DTC4(ASIC 2)

Claus
www.unlock-experten.dk