Xsara 2.0 i Exclusive st.car-købe?
Fra : Ves

Dato : 17-02-04 09:48

Hej i gruppen
Påtænker køb af Citroen Xsara 2,0 i Exclusive station car fra 1999
Er der nogen som ved om der er noget man skal være særligt opmærksom på ved
den model?
Venlig hilsen Jens.

Fra : Thomas

Dato : 17-02-04 10:27

"Ves" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Påtænker køb af Citroen Xsara 2,0 i Exclusive station car fra 1999
> Er der nogen som ved om der er noget man skal være særligt opmærksom på

Må jeg i den forbindelse vise dig denne!?

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=367676

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 10:48

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=367676

Sikke en masse udstyr, du nævner. Har den virkelig lys i handskerummet..?
)

Og er det ikke kun 9,8 sekund fra 0-100 km/t..?

I øvrigt en hurtig vogn med meget udstyr til pengene.

/Jan W Nielsen

Fra : Møller

Dato : 17-02-04 10:54

"Ves" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Påtænker køb af Citroen Xsara 2,0 i Exclusive station car fra 1999
> Er der nogen som ved om der er noget man skal være særligt opmærksom på

se lige 1-2 uger tilbage i gruppen
--
Møller

Fra : Lars

Dato : 17-02-04 12:59

Hej Jens,

> [...]

> Påtænker køb af Citroen Xsara 2,0 i Exclusive station car fra 1999
> Er der nogen som ved om der er noget man skal være særligt opmærksom på

Jeg havde netop sådan én model+årgang i et par år, kørte i alt cirka 100.000
kilometer i den.

Det er en rigtig lækker bil - god plads, dejlig kabine og en god motor med
rigelig effekt til at trække bilen også selv om du har fuldt læs på. Den har
"alt" i udstyr, inklusive klimaanlæg, elruder, sædevarme, automatisk
viskerstyring, osv. Sæderne er gode med fin støtte, og kan reguleres godt
(jeg er 176 høj).

Vi havde relativt få problemer med vores - udover almindelig service var det
problemer med lambdasonden der stod af flere gange (dette er en kendt
"feature" ved bilen), samt tomgangsregulatoren gik i stykker ved 95.000
kilometer.

Derudover ingen problemer. Den er lidt tørstig, jeg kørte cirka 11 km/L i
den, med en del motorvej iblandt. Affjedringen er lidt til den bløde side,
specielt bagi kan det være lidt irriterende hvis du har lidt læs på.

Den blev skiftet fordi jeg skiftede job (firmabil) - og p.t. kører jeg i en
Xsara VTS, så er altså blevet ved modellen bare en anden bil.

** Lars