MS Windows
briani 27239
Explorer lukker selv ned???
Fra : hans

Dato : 17-02-04 09:27

Hej

Har opdateret min Windows XP Home via hjemmesiden fra Microsoft og dagen
efter opdateringen kommer der efter ca. 4 min. brugs af Explorer en
fejlmeddelse af den bliver nødt til at lukke Explorer pga. af en fejl. Hvad
kan jeg gøre ved det? Kan man uninstalle den sidste opdatering og hvis ja,
hvordan finder man ud af hvilken der er sidst installeret?

mvh
Bop

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 09:49

hans wrote:
> [...]
> pga. af en fejl. Hvad kan jeg gøre ved det? Kan man uninstalle den
> sidste opdatering og hvis ja, hvordan finder man ud af hvilken der er

Har du checket for vira ? hvis ja er din antivirus software opdateret ? hvis
ja hvilken avir sw bruger du ?

/karsten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-02-04 10:41

In article <4031d034$0$27443$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
boschjac@hotmail.com says...

> efter opdateringen kommer der efter ca. 4 min. brugs af Explorer en
> fejlmeddelse af den bliver nødt til at lukke Explorer pga. af en fejl. Hvad

Bliver explorer ved med at lukke pga. fejl eller sker det kun lige
efter opstart?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen