skidt på gulvet...
Fra : brian

Dato : 17-02-04 02:47

Hejsa Med-katteentutiaster

Vi har et underligt problem med den ene af vores 6 katte.
Hun går fint i kattebakken, snuser lidt rundt, kratter lidt - og sætter
sig så ud på gulvet lige ved siden af kattebakken og...nå ja..skider!

Vi har som sagt 6 (inde)katte på ca 140 M2, 4 bakker som tømmes dagligt.
Hun har præsteret "nummeret" ved siden af en nyvasket bakke med helt
friskt grus, så der må være andet end duft/lugt der gør det.

Er der nogen af jer der oplever det samme med deres katte ?

MVH. Brian

Fra : Ladycatwoman

Dato : 17-02-04 04:27

"brian" <brian@it-bakken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun går fint i kattebakken, snuser lidt rundt, kratter lidt - og sætter
> sig så ud på gulvet lige ved siden af kattebakken og...nå ja..skider!

Klip.

Har I låg på den bakke hun går I?
Jeg havde på et tidspunkt en kastreret hankat, der begyndte at tisse alle
mulige andre steder end bakken. Han var vant til at der var låg på, men det
brød han sig åbenbart pludseligt ikke om. Da vi fjernede låget, begyndte han
nemlig at gå i kassen igen. Katte kan være sjov.

Mvh T. Jakobsen