Hun er fri mens hun vælter rundt i ring
Fra : sune vuorela

Dato : 16-02-04 23:39

Hjesa!

Er der en der har nogle akkorder til Tue Wests "Hun er fri"?

Ralph har startet her:
http://groups.google.dk/groups?selm=3fdcc1fd%240%24183%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk

Nogen der kan fortsætte?

--
Sune

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-02-04 17:11

Hej Sune

Jeg har nu også forsøgt at lytte den af.
Jeg spiller bas, og derfor har jeg skrevet basakkorder.
Jeg håber det endelige resultat bliver postet, når du finder
ud af det hele. Jeg synes det er en meget fed sang.

Her er mit bud:

A F# B A
Hun står på vagt derude kan i enhver situation

A F# B A
sætte sine stempler og kræve retten til at kende nogen

A F# B A
mens hun keder sig med manden hun valgte den anden dag

D G D G D
hun bli'r ved at spille held og lykke med et menneske

G Eb
Hun er fri

C (en takt) A D
mens de vælter rundt i ring for at bli'

G A
en smule simuleret lykkelige

Bb Eb Bb
Eb
de tænker sikkert nok, når bowlen den er helt fyldt op

C D
hun var det hele værd

Hilsen Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-02-04 21:25

Hej igen

Efter endnu en gennemlyning tror
jeg det er et A og ikke et C i det sidste stykke jeg har skrevet.

Altså:

Bb Eb Bb
Eb
de tænker sikkert nok, når bowlen den er helt fyldt op

A D
hun var det hele værd

Fra : Morten H.

Dato : 19-02-04 15:04

sune vuorela skrev:

> Er der en der har nogle akkorder til Tue Wests "Hun er fri"?

Her er et andet bud (med udgangspunkt i Martin Plougs version).

Morten

---------------------
Tue West - Hun Er Fri

Vers:

D/A D/F# E D/A
Hun står på vagt derude kan i enhver situation

D/A D/F# E D/A
Sætte sine stempler, kræve retten til at kende nogen

D/A D/F# E D/A
Mens hun keder sig med manden, hun valgte den anden dag

Bro:

D G D G D G
Hun bli´r ved at spille "held og lykke" med et menneske

Omkvæd:

Gm Eb Cm
Hun er fri mens de vælter rundt i ring

D Gm Eb F
For at bli´ en smule simuleret lykkelig

Bb Eb Bb Eb
De tænker sikkert nok, når bowlen den er helt fyldt op

Cm D
Det var det hele værd

Gm Eb Cm
De er fri bli´r de enig´ om en dag

D Gm Eb F
Mens en forvirret kugle sætter sig i panden på en anden.

Bb Eb Bb Eb
Hun smiler mens de ligger der, blandt mange andre numre

Cm D
Og ka' ikke komme ud åhh

Vers:

D/A D/F# E D/A
De råber og råber, der bli´r ikke lukket op

D/A D/F# E D/A
Forvænte mandetåber, lukket inde hos en kvindekrop

D/A D/F# E D/A
De hader lidt hinanden, ligger tæt alligevel

Bro:

D G D G D G
Mens de venter på lørdag eftermiddags held og lykke

Omkvæd:

Gm Eb Cm
Hun er fri mens de tumler rundt i ring

D Gm Eb F
For at bli´ en anelse forstyrret lykkelig

[...]

Og en beslutsom kugle sætter sig i panden på en anden.

Bb Eb Bb Eb
Hun griner mens de ligger der, blandt mange andre numre

Cm D
Og kan ikke komme ud

Bridge:

Cm Cm Gm Gm
Ahh uhh ahh uhh ahh Ahh uhh ahh uhh ahh

Cm Eb
De vil nok ikke ud et rutinebrud

D D
Til sidst tør ingen sætte sine fødder

Gm D
I den virk´lig´ verden

Omkvæd:

(Gm) Eb Cm
Lyset går væk og de vælter rundt omkring

D Gm Eb F
Og bli´r mere og mere skøre af at røre ved hinanden

Bb Eb Bb Eb
De vælger sikkert nok, når dagen virker rigtig nok

Cm D
Måske at springe ud i det

Gm Eb Cm
Fri og bli´ rigtig lykkelig

D Gm Eb F
Det er fedt at ligge tæt når man er glade for hinanden

Bb Eb Bb Eb
Og hun står stadig der, og de bli´r fler´ og fler

Cm D
Det ser s´gu rigtigt ud

Gm Eb Cm D Gm Eb F
Åh åhhh åh åhhh

Bb Eb Bb Eb
De kommer aldrig ud de kommer aldrig ud

Cm D Gm Eb Cm D Gm Eb F Bb Eb Bb Eb Cm D
Aldrig, aldrig, aldrig ud uhhhhhhh åhhhhhh

Fra : Sleipstei

Dato : 07-04-04 11:46

Hej Sune!

Her er mit bud på den!!! Jeg synes at det lyder ordentligt når jeg
spiller samtidig med CD´en så!!!

Tue West - Hun Er Fri

Vers:

D Hm E D
[...]

D G D G D G (Power
Akkorder!)
Hun bli´r ved at spille "held og lykke" med et menneske

Omkvæd:

Gm Eb Cm
Hun er fri mens de vælter rundt i ring

D Gm F
[...]

Cm Gm
Ahh uhh ahh uhh ahh Ahh uhh ahh uhh ahh

Cm Cm/d
De vil nok ikke ud et rutinebrud

Cm/Eb Cm6
[...]

Cm D Gm Eb Cm D Gm F Bb Eb Bb Eb Cm D
Aldrig, aldrig, aldrig ud uhhhhhhh åhhhhhh

Håber det hjalp

Mvh. Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Kristian Thomsen