Oxygen Phone Manager II
Fra : KickAssCowboy

Dato : 16-02-04 23:22

Er der andre der har haft problemer med at de ikke kan vælge "write all
data" eller uploade baggrundsbilleder til Nokia tlf???
Mvh Lars

Fra : Bent F.

Dato : 16-02-04 23:40

> Er der andre der har haft problemer med at de ikke kan vælge "write all
> data" eller uploade baggrundsbilleder til Nokia tlf???
> Mvh Lars

Check at dine baggrundsbilleder i Oxygen ikke er BMP på en masse kb.
De skal være komprimeret til JPEG på 128 x 128 pixel.
(Ovennævnte gælder på NOKIA 6100)
Bent

Fra : KickAssCowboy

Dato : 16-02-04 23:51

De er i jpeg
Mvh Lars

Fra : KickAssCowboy

Dato : 16-02-04 23:54

Der bliver en blå pil ud for billedet og jeg højreklikker og vælge
telefonlogoet, men hvordan får jeg den til at lave ændringerne på selve
telefonen. Jeg kan ikke vælge write all data. Jeg kan heller ikke slette
ringetoner Hvad gør jeg forkert?
Mvh Lars

Fra : Bent F.

Dato : 17-02-04 01:09

> [...]
> telefonlogoet, men hvordan får jeg den til at lave ændringerne på selve
> telefonen. Jeg kan ikke vælge write all data. Jeg kan heller ikke slette

Den blå pil kommer hver gang ud for de mapper du har været inde i.
Er teksten på typen og størrelsen efter billederne sort eller rød ?

Fra : Bent F.

Dato : 17-02-04 01:35

Du kan også prøve følgende:
Højreklik på det billede du vil overføre
Klik på bjælken "Copy"
Gå ind i menuen "Logos"
Klik på ikonet "Paste"
Klik på billedet der kommer nede i edit-vinduet
Nu er den skrå pil ved venstre øverste hjørne fremhævet
Nu kan du "Write logo to phone"
Bent

Fra : KickAssCowboy

Dato : 17-02-04 09:08

> [...]
> Nu kan du "Write logo to phone"
> Bent
>
> Jeg kan godt få billedet frem inde i logo editer'en og jeg kan overføre
billedet til gallery, men jeg kan ikke få dem fra gallery til tlf.?!?

Fra : KickAssCowboy

Dato : 17-02-04 09:07

> Den blå pil kommer hver gang ud for de mapper du har været inde i.
> Er teksten på typen og størrelsen efter billederne sort eller rød ?
-- sort!
mvh Lars

Fra : Bent F.

Dato : 17-02-04 12:02

> -- sort!
> mvh Lars

OK det skal den også være.
Hvis din telefon ellers er "connectet" rigtigt med et
grønt flueben øverst i menuen er jeg løbet tør for ideer.
Er der en anden barmhjertig sjæl der vil hjælpe ?
Mvh. Bent

Fra : KickAssCowboy

Dato : 17-02-04 22:17

Hej Bent!
Tak for foreslagene, men det har desværre ikke løst problemet. Min tlf er
conected og jeg kan ligge spil ind på men ikke billeder
Er der andre der har foreslag eller en Oxygen Phone Manager II program jeg
kan teste med for at se om det er software fejl?

Fra : L

Dato : 17-02-04 22:46

Hej.

Tror det er fordi den ikke kan "overskrive" på pladsen.
Fik det samme fejl meddelelse, hvis jeg havde ændret i adressebogen, så
slettede jeg de gamle og uploadede de nye en for en uden problemer.
Ved ikke med baggrundsbilleder, måske det samme at man skal slette de gamle
først ?

Luke

Fra : KickAssCowboy

Dato : 20-02-04 16:36

Hej L
Jeg har prøvet at slette de gamle først, men det kan jeg heller ikke for jeg
skal vælge write all for at gennemføre ændringerne på tlf. og det kan jeg
ikke
Mvh Lars