Lille frækkert ;-)
Fra : Anya.

Dato : 16-02-04 22:56

Hvem er mon det...
Tilde
Hun fatter simpelthen ikke, at hun er den mindste i flokken.
Tildemusen byder SÅ tit op til øretæver - og slipper fra det hver gang

Hvis ingen gider lege : Jamen, så daffer man stille & rolig hen til
Oscar eller Tøsen - stikker dem en sømpose - og så går den vilde jagt.
MEN, det er ikke altid, at de andre to gider hendes pjat...
Stopper det damen ?
Nixen, så krummer man ryggen, gør sig stor og er endnu mere fræk
Så lykkedes det gerne - og så er Tilde glad

Hun kan IKKE klare sig i en slåskamp med de store. Hvad betyder det ?
Ikke en dyt - man hyler ( som er man døden nær ), de andre hopper
straks af hende - med det resultat, at Tilde hopper på dem !
Dum er hun ikke - knebene kender hun

Hun er simpelthen så fræk & dejlig

Andre gange får HENDES papkasse så mange klø, samtidig med, at hun hyler
& skriger af glæde - kan man andet end trække på smilebåndet ?

Hun er min lille evige glade Tildemusen

Med venlig hilsen
Anya.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-04 23:29

*G* Tak Anya - dejlig læsning i de sene aftentimer
Tildemusen er da en dampkat hva - lizzom Darkie er det *G*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Kate

Dato : 16-02-04 23:29

Anya. <5678KATTE@BAKKEofir.dk> wrote in news:40313c778d7bd@dk-fritid-
dyr-kat.dk:

> Hun kan IKKE klare sig i en slåskamp med de store. Hvad betyder det ?
> Ikke en dyt - man hyler ( som er man døden nær )

Hæhæ, kunne lyde lidt hen ad Donse-pigen
Hun kan også opfordre til ballade og når så, specielt Mows, tager
opfordringen op, så hyler hun som en stukken gris og han bliver helt
forskrækket. 20 millisekunder efter er hun over ham igen

Det er godt de er så skønne, man kan jo ikke andet end elske dem, vel!

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-02-04 00:47

Anya. <5678KATTE@BAKKEofir.dk> writes:

> Hvem er mon det...
> Tilde
> Hun fatter simpelthen ikke, at hun er den mindste i flokken.
> Tildemusen byder SÅ tit op til øretæver - og slipper fra det hver gang

*dybt suk*
Hun er altså også bare mums og hellere lille og vågen end....

> Andre gange får HENDES papkasse så mange klø, samtidig med, at hun hyler
> & skriger af glæde - kan man andet end trække på smilebåndet ?

Ja da stoppe hvad man nu har gang i, smile stort sidde og glæde sig
over at man er så heldig at bo sammen med hende

> Hun er min lille evige glade Tildemusen
>
> Med venlig hilsen
> Anya.
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Giv lige hele flokken en god nussetur fra mig

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 17-02-04 01:01

Hej Anya...

Er du helt sikker på at du ikke har haft besøg af vore Fuzz????? Det lyder
da fuldstændig som hende.......*LOL* Jeg nyder hvert eneste minuts
underholdning her i huset.....de kan et eller andet de piger!!!

Fuzz er en MCO med snakkegenet fra siameseren......hold da op en kværn hun
kan køre af! Bare hun ser glimtet af en af hendes tre skumbolde, som kun hun
ved hvor er så snakker hun både i hele og halve timer!!!!! I starten kom de
fire andre coon´er til omgående, for hun måtte da have ondt den lille
men i dag løfter de ikke så meget et knurhår!!!! De er blevet immune overfor
hendes ordstrøm!!!!

Til lykke med hende, hvad skal man med TV når katte kan underholde????

hilsen
Pia BJ

www.meekocoons.dk

Fra : Anya.

Dato : 17-02-04 21:42

> Hun er altså også bare mums og hellere lille og vågen end....

He he Henrik - den bemærkning falder vist ikke i god jord hos Fedeberg

> Ja da stoppe hvad man nu har gang i, smile stort sidde og glæde sig
> over at man er så heldig at bo sammen med hende

Jeps, og det gør dagligt *S*
Hun er altid så glad og tilfreds.

> Giv lige hele flokken en god nussetur fra mig

Det er gjort. Du får også lige nus retur herfra *G*