Pre-Sæd...Grrr
Fra : Hans U.

Dato : 16-02-04 21:50

Hej.

Har et lille problem. Damen vil gerne give mig Oral sex, men hun kan ikke
døje smagen af mit Pre-Sæd/Glædes tåre. Så kan man på nogen måde få det
"skidt" til at smage anderledes? Er det muligt at "overdøve" smagen med
f.eks. tyggegummi? Hvis ja, så skal det jo helst være noget tyggegummi som
ikke er alt for stærkt, for ellers kan det vel komme til at svi på mig? Ved
ihverfald at Oralsex lige efter en omgang chilli mad ikke passer sammen, av
for dælen! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-02-04 22:09

Hans U. wrote:
> [...]
> komme til at svi på mig? Ved ihverfald at Oralsex lige efter en
> omgang chilli mad ikke passer sammen, av for dælen! :)

hmmm... der er ikke rigtig noget der kan kamuflere smagen.....
selv bruger jeg gerne Eros bodyglide når det er, det tager sådan det værste
af den ret karakteristiske smag....
en anden ting jeg har for vane at gøre er at lige tørre presæden væk inden
jeg tager kalorius i munden*G* det er nemt klaret med en hurtig tommelfinger
;)

en anden ting du selv kan gøre for at tage lidt af den grimme smag, er at
holde op med at drikke kaffe, holde op med at ryge og ellers leve sundt*G*
masser af vand og grøntsager, så er smagen VÆSENTLIG mindre bitter ;)

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-02-04 23:20

Hans U. wrote:

Hej Hans

> [...]
> komme til at svi på mig? Ved ihverfald at Oralsex lige efter en
> omgang chilli mad ikke passer sammen, av for dælen! :)

Ananasjuice i rigelig mængde skulle hjælpe.

Øh, det er dig, der skal drikke det.

Mark

Fra : Gitte

Dato : 17-02-04 08:03

>Ananasjuice i rigelig mængde skulle hjælpe.
>
>Øh, det er dig, der skal drikke det.

Har selv iagtaget en væsentlig anderledes smag hos min mand, efter han
har spist karry. Om det er til det værre eller bedre er selvfølgelig
en smagssag, men måske værd at prøve. Jeg synes det bliver til det
bedre....
Ellers har jeg hørt at hvidvin og blommer skulle hjælpe, men jeg
mangler selv erfaringer med det....

MVH
Gitte

Fra : Den vamle mand

Dato : 17-02-04 08:53

hej
den myrde hollandske politiker Piet Fantheyme ( Ved ikke om det er rigtig
stavet ) havde den påstand at han kunne smage , på en mands sperm, hvad han
havde fået til middag dagen før...........
Og iflg., ham , havde han smagt en del

Kab

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-02-04 16:38

[Gitte | Tue, 17 Feb 2004 07:02:48 GMT]

> [...]
>har spist karry. Om det er til det værre eller bedre er selvfølgelig
>en smagssag, men måske værd at prøve. Jeg synes det bliver til det

Karry, hvidløg, asparges påvirker i den grad smagen, og de fleste vil
nok mene at det er til den negative retning.

Massere af væske, især frugtsaft påvirker smagen til den mere milde
retning.

Jeg har nemlig også smagt RIGTIGT meget

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 20-02-04 13:41

Gitte wrote:
[...]

Kanel.....massere af kanel.....så igang med at spise rissengrød.

M.v.h.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-02-04 09:02

--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56
"Hans U." <nospam@tak.dk> wrote in message
> [...]
> ikke er alt for stærkt, for ellers kan det vel komme til at svi på mig?

I kunne også smøre noget kalorius, f.eks. flødeskum, nutella...o.s.v.

Thore

Fra : nusle

Dato : 22-02-04 10:48

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> I kunne også smøre noget kalorius, f.eks. flødeskum, nutella...o.s.v.

Min erfaring er, at det at blande smagene er "værre".

Megen spyt fra en selv kan hjælpe på det, men det
dejligste er nu, hvis manden rent faktisk lever sundt og
ikke ryger, drikker kaffe eller alkohol jævnligt. De tre
ting, siger min erfaring mig, får både præ-sperm og
sperm til at smage grimt. Megen indtagelse af væske
gør faktisk underværker - og væske er ikke kaffe og
alkohol (det er vanddrivende). Vand er godt, masser
af vand er endnu bedre!

Hvis manden ikke er kommet længe, er smagen også
mere gennemtrængende, end hvis han kommer jævnligt.

At det smager grimt, gør jo at man ikke får/har helt så
meget lyst til at gøre det næste gang, så jeg tror godt
det kan betale sig som mand, at tænke over det.

Der er også den mulighed, at man er inde i kvinden
først (så ender præ-spermen dér *S*) og bagefter
fortsætter til at tage den i munden - så kan det så
bare være, at manden selv ikke får helt så stor lyst
til at slikke en bagefter, selvom det er ham selv der
har leveret "bi-smagen" *G*.

Som kvinde styrer man jo suverænt, hvordan man selv
smager (via kost og levevis). Jeg har f.eks. gode erfa-
ringer med at spise A-38 og ret så dårlige erfaringer
med at spise chili og andre stærke krydderier (surt,
når man som jeg er til stærkt krydret mad). Og igen
er vand et vidundermiddel.

mange hilsner
nusle

Fra : Paul

Dato : 22-02-04 13:00

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg må nu indrømme, at det er dejligt ligefrem at få gode råd á la
nedenstående.
Kan heller ikke undgå at blive en anelse liderlig af det...

> [...]
> gør faktisk underværker - og væske er ikke kaffe og
> alkohol (det er vanddrivende). Vand er godt, masser

Hmm, mindre kaffe fremover.
Hvad kan du anbefale man drikker på daglig basis?

> [...]
> bare være, at manden selv ikke får helt så stor lyst
> til at slikke en bagefter, selvom det er ham selv der

Tja, det har jeg ikke prøvet, men skal have det i baghovedet.

> mange hilsner
> nusle

mange hilsener

Paul

Fra : nusle

Dato : 22-02-04 17:25

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg må nu indrømme, at det er dejligt ligefrem at få gode råd á la
> nedenstående.
> Kan heller ikke undgå at blive en anelse liderlig af det...

Det er vel heller ikke det værste der kan ske

> Hmm, mindre kaffe fremover.

Absolut, hvis man altså ikke kan skippe det helt.

> Hvad kan du anbefale man drikker på daglig basis?

Hmmm... altså udover vand (som er et must), så vil jeg
foreslå drikkeyoughurt/kærnemælk eller lignende. Man
må nok prøve sig frem, vi reagerer jo på forskellige
ting og på forskellig måde.

mange hilsner
nusle

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 09:06

Hans U. wrote:

> Har et lille problem. Damen vil gerne give mig Oral sex, men hun kan ikke
> døje smagen af mit Pre-Sæd/Glædes tåre. Så kan man på nogen måde få det
> "skidt" til at smage anderledes?

Det fik mig til at huske den her:

http://sexylosers.com/179.html

Pas på, resten af den sexylosers-serie er ikke for svage sjæle :)

Fra : Klaus G.

Dato : 22-02-04 11:59

Takker for de forskellige svar.

Kan nævne jeg aldrig drikker kaffe, og heller aldrig ryger. Mht alkohol, så
er det højst 2gange om måneden jeg drikker. Ang sædafgang, ja... Det sker
hver dag, nogen gange hver anden dag.