værksteds håndbog?
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 16-02-04 20:14

Davs folkens.
Jeg mangler en værksteds håndbog, eller andet godt beskrevet (helst i dansk)
til en Kadett C, eller anden CIH kadett. Nogen der ved hvor man kan få sådan
en ?

Kenneth

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 21:53

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> skrev :

> [...]
>til en Kadett C, eller anden CIH kadett. Nogen der ved hvor man kan få sådan

Køster i Randers, eller Birgers billige bilbøger ?

(søg på www.google.com )

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 16-02-04 22:24

Tak. Birgers tingen ser ud til at være hvad jeg skal bruge.