OT:webcam2 indkørsel...
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-02-04 19:43

Hej rødder,

Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 19:56

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev :

>Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
>monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

Det er da dig ;)

*det* webcam er inaktivt nu

det svingede lige på et tidspunkt Uffe efterlyste gø-dyret

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 19:58

> Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
> monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

Det ved jeg sgu ikke - men er du så ikke også imponeret over, at dine
uhyggelige dommedagsprofetier ikke holdt stik, da du kommenterede en tur til
Lapland i bil..?

(Vi ville ikke have tid til at opleve noget deroppe, hvis vi overhovedet
ville overleve køreturen og ikke køre os selv ihjel på vejen)

Se evt. billederne her:
http://www.dkfritidbil.dk/reportager/jokkmokk/index.htm

Jan (fra Stevns) mangler lige at få sat billederne i rækkefølge, så både de
og teksterne giver lidt mere mening.

/Jan W Nielsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-02-04 08:40

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> [...]
>
> (Vi ville ikke have tid til at opleve noget deroppe, hvis vi overhovedet
> ville overleve køreturen og ikke køre os selv ihjel på vejen)

Overdrivelse fremmer forståelsen - meget brugt i moderne nyhedsmedier
forøvrigt (Ekstrabladet - tvavisen osv...)

Jeg er da meget imponeret over jeres bedrifter, men vil stadigvæk ud fra
jeres billeder hævde at i kun har oplevet skandinavisk vinter fra den pæne
side..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 08:48

> Jeg er da meget imponeret over jeres bedrifter, men vil stadigvæk ud fra
> jeres billeder hævde at i kun har oplevet skandinavisk vinter fra den pæne
> side..

Ja, da.... Men havde vejrudsigten budt på den vildeste arktiske snestorm og
minus 45 eller 53 grader (ja, det kan faktisk lade sig gøre), så var vi
ikke taget afsted.

Vi havde skam en del dårligt vejr både på vej derop og hjem - men kun alm
snevejr garnetet med et massivt mørke.

/Jan W Nielsen

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-02-04 20:03

Hejsa

> Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
> monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

Tja... Det ser lidt luxoriøst ud med omkring 20c varme i indkørslen. Men
tilgengæld synes jeg den ser lidt smal ud, for en indkørsel til en Sierra!

Mvh Emil

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 20:14

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev :

>Tja... Det ser lidt luxoriøst ud med omkring 20c varme i indkørslen. Men
> tilgengæld synes jeg den ser lidt smal ud, for en indkørsel til en Sierra!

Højkant min ven, højkant .....

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-02-04 22:24

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

Sierra!

> Højkant min ven, højkant .....

Hvad er det der er kommer flyvende gennem køkkendøren.

Det er da Claus i Sierra på 2 hjul.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 21:51

> Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
> monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

Jeg er mere imponeret over softwaren til hans webcam som skriver "No
activity" )))

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-02-04 19:47

> Hej rødder,
>
> Er det bare mig, eller er der også andre der er imponeret over at Jan har
> monteret hundegitter og køkkenskabe i sin indkørsel..?

Det er ikke kun dig.
Men jeg er dybt imponeret over, hvor længe den hund kan ligge stille

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 23:26

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Det er ikke kun dig.
>Men jeg er dybt imponeret over, hvor længe den hund kan ligge stille

Når gø-dyret guffer ben, ser jeg hende ikke i et par timer

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why