petmate flesh flow???
Fra : Tournesol

Dato : 16-02-04 19:32

Hejsa

Jeg har en petmate fresh flow ,vandautomat, til mine katte de er helt vilde
med den, og det er jeg glad for men, jeg er knap så glad for at skulle dylde
den min. 6 gange i døgnet.
Jeg har så ladet mig fortælle at der findes en større version end den jeg
har men den sølges ike i danmark.
Er der evt en af jer der kender et sted hvor man kan købe den fra uden at
det er helt vildt besværligt????

en anden løsning kunne selvfølig være at købe en til men jeg kunne nu
aligevel godt tænke mig at nr 2 blev et nr større eller to

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Denise

Dato : 16-02-04 20:58

Tournesol wrote:
> [...]
>
> en anden løsning kunne selvfølig være at købe en til men jeg kunne nu
> aligevel godt tænke mig at nr 2 blev et nr større eller to

Hej
Nu ved jeg ikke hvor stor den er som du har, men har lige kigget i Zooplus
katalotet, de har en til 3½ liter. Den koster 8,99 euro, og så mener jeg det
er 50 kr. oveni i fragt. Og det er jo ikke besværligt

--
Hilsen Denise

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-02-04 21:37

Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:
> [...]
> Zooplus katalotet, de har en til 3½ liter. Den koster 8,99 euro, og
> så mener jeg det er 50 kr. oveni i fragt. Og det er jo ikke

De har også en Petmate til 1,8l, men den koster € 44 og er udsolgt i
øjeblikket.

M.v.h
Niels

Fra : Tournesol

Dato : 17-02-04 08:33

Hejsa

> [...]
> Zooplus katalotet, de har en til 3½ liter. Den koster 8,99 euro, og
> så mener jeg det er 50 kr. oveni i fragt. Og det er jo ikke

tak )
Den jeg har en 1,7 l så 3½ ville være helt ok )
Den e r godt nok også billig den jeg har har kostet 300 kr den kommer den
stor jo slet slet ikke op på !!!!!
Nu skal jeg så bare have støvet et visa dankort op men jeg finder nok en der
vil hjælpe mig

>gosh< at jeg ikke tænkte på zooplus >ryster på hovedet<

Lige pt kan jeg ikke komme ind på siden men det kommer vel løbet af dagen

Spin Henriette.

Fra : Tournesol

Dato : 17-02-04 11:05

Hesa

> [...]
> Zooplus katalotet, de har en til 3½ liter. Den koster 8,99 euro, og
> så mener jeg det er 50 kr. oveni i fragt. Og det er jo ikke

Nu kom jeg enelig ind på siden
Men jeg kan ikke finde den med 3½ l kun 1,8 kan du evt give mig et link

Spin Henriette.

Fra : maz

Dato : 17-02-04 11:58

Tournesol wrote:
> Men jeg kan ikke finde den med 3½ l kun 1,8 kan du evt give mig et
> link

Det er fordi det ikke er en Petmate Fresh-Flow, men en Kufra. De har kun
Petmate i 1,8 l

Her er linket til den anden:
http://www.zooplus.de/app/WebObjects/ZooShop.woa/wa/CatalogDirectAction/deta
ils?PG=1053&PID=3752

/M

Fra : Tournesol

Dato : 17-02-04 14:24

Hejsa

> Det er fordi det ikke er en Petmate Fresh-Flow, men en Kufra. De har
> kun Petmate i 1,8 l

ok så kan jeg bedre forstå jeg ikke kan hitte den
Jeg vil helst have en Petmate Fresh-Flow fordi den cirkulere vandet ellers
ville den anden være meget billiger

Tak for hjælpen

spin Henriette.