Soldaternr.
Fra : Michael Schneiders

Dato : 16-02-04 18:37

Hej

Jeg har fundet min fars vaccinations kort fra dengang han var ved militæret
i 1952-53 øverst på kortet er der skrevet 163.300 er det hans soldaternr. Og
kan jeg bruge det til at finde flere oplysninger senere når de bliver
frigivet.

--
Med Venlig Hilsen
Michael Schneiders

Fra : Christian Joensen

Dato : 17-02-04 21:30

"Michael Schneiders" <mscfjern@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Og
> kan jeg bruge det til at finde flere oplysninger senere når de bliver

Prøv evt. at spørg i news:alt.dk.forsvar der sidder er par gamle soldater
som sikkert ved besked, de har måske selv fået deres egne oplysninger
frigivet efter 80-års reglen

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 18-02-04 07:15

Det er hans soldaternummer

Jeg var søldat i 1953 - 54.
Mit nr. var 174.291

--
Mvh. Ove Lauridsen

Fra : allan madsen

Dato : 18-02-04 13:53

ja det ku' da godt ligne, jeg var i 1968-69, og mit var 788.291

så hej 91 mvh allan

Fra : Michael Schneiders

Dato : 19-02-04 15:30

Tak for svarene.