Ford Mondeo - Auto-Qvist
Fra : Jakob Langgaard

Dato : 16-02-04 17:18

Hejsa,

Så har vi lige fået prøvet drømmebilen

Men selvom forhandleren virker som en reel fyr med benene på jorden,
så er vi alligevel tvivlende mht. at købe bil hos en
brugtbilsforhandler .. Er der nogen der kender ham www.auto-qvist.dk
... inde på Alhambravej i København ? Alt input ønskes ..

Vi regner selvfølgelig ikke med nogle problemer efter handelen, men
vil gerne være sikre på at han også vil lytte på os efter at han har
fået vores penge

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 18:14

> [...]
> brugtbilsforhandler .. Er der nogen der kender ham www.auto-qvist.dk
> .. inde på Alhambravej i København ? Alt input ønskes ..

Når konen engang smadrer forkofangeren så husk at jeg har en til salg i
samme farve for 500 Kr

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : O.Nielsen

Dato : 16-02-04 18:24

"Jakob Langgaard" <not@mine.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Så har vi lige fået prøvet drømmebilen
>
>Hej Jakob
Hvis det er den Mondeo fra 1997 ville jeg nok lige høre ham om den har haft
en stor skade,
det ser ud til på billederne som om hele fronten er omlakeret, den er noget
mørkere end resten, ellers er det en dejlig vogn (har selv en)

Venlig hilsen O.Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 18:28

> [...]
noget
> mørkere end resten, ellers er det en dejlig vogn (har selv en)

godt set, du har ret...venstre forskærm at omlakeret så vidt jeg kan se.

Fra : Christian Joensen

Dato : 16-02-04 21:13

"O.Nielsen" <vestervangNOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
noget
> mørkere end resten, ellers er det en dejlig vogn (har selv en)

Prøv også at høre til evt. udskiftning af bremseskiverne (eller hvad det nu
hedder) som typisk også er lidt svage på Mondeo'er af den alder. Derudover
er der rust på bagklappen under vindueskanten og ved Ford-skiltet som også
er en svaghed.

Ellers er det sgu' en dejlig bil, har selv en magen til dog 1,8 liter (som
er lidt for lidt). God fornøjelse.

Chr