Parring af drægtig hunkat - nogen har skre~
Fra : Charlotte

Dato : 16-02-04 16:36

Hej herinde...

Længe siden

Jeg har lige haft en lille sjov diskussion med en veninde - og kunne huske,
nogen herinde har skrevet om det tidligere. Men jeg kan ikke huske hvornår -
og kan heller ikke finde det (hmmm??)
Nogen, der kan hjælpe?

Det er et spørgsmål, der går på, hvor længe en hankat og en hunkat parrer -
og så siger jeg jo, at jeg har læst herinde, at nogen katte parrer meget
længe, selv om hun er blevet drægtig?!

Er det ikke rigtigt? (det håber jeg sgu - ellers bliver jeg mobbet nu
*fnis*)

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-02-04 17:07

In article <4030e354$0$95101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Charlotte
<charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> wrote:

> [...]
> længe, selv om hun er blevet drægtig?!
>
> Er det ikke rigtigt? (det håber jeg sgu - ellers bliver jeg mobbet nu

Hej Charlotte

Jeg ved ikke om det er denne her du søger - men det er da noget
derhenad *g*

http://makeashorterlink.com/?F22C43C67

Fra : Charlotte

Dato : 16-02-04 17:21