Z200 - hvordan virker den?
Fra : Kong Kent

Dato : 16-02-04 16:25

Hej dk.teknik.telefoni.mobil

Overvejer at anskaffe mig en ny mobil (Nokia 8210 skal på pension!), og jeg
synes Sony Ericssons Z200 ser smart ud.

Men da flere af mine kammerater stadig har Nokia, vil jeg lige spørge, om
den kan modtage de samme billedbeskeder og SMS'beskeders grafik uden
problemer?

Er der i det hele taget noget jeg skal være opmærksom på ved købet af en
Z200 ?

På forhånd tak.

Kent Kirkegaard Jensen (der ikke har meget forstand på nymodens
mobiltelefoni)
www.heavyjam.dk

Fra : Michael Pedersen

Dato : 16-02-04 17:05

--

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer?
>
> Er der i det hele taget noget jeg skal være opmærksom på ved købet af en

Jeg har lige købt en Z200, udemærket telefon, obs den kan ikke modtage MMS
beskeder, jeg har modtaget SMS og EMS fra Siemens og fra Nokia, og det
virker til at være ok, der er lidt forskel på grafikken når jeg har fået små
sort/hvide animeret billedfiler, men det ser ok ud.
Det er ikke de samme logoer som nokia bruger som andre mærker.
OBS der er endnu ingen der kan låse telefonen op, hvis du skulle have et
andet sim kort der skal i, og jeg høre gerne hvis du finder en der kan låse
op.

Hilsen
==============================
Michael Pedersen
www.freudendal.com

Fra : Henrik

Dato : 16-02-04 18:37

Hej Kent,

Det er fanme ikke meget man høre fra det nordjyske?

Nå men sådan en Z200 fætter er sku ok ...tror endda at den fås i McLaren grå
..... sludder den er at betjene næsten som en NOKIA ... og så med farveskærm

mvh
Vejgaard